مثبت سوژه/الگومحور

حضور فرزند شهیدم را در جای جای زندگی‌مان احساس می‌کنیم

مادر شهید امیر اروج زاده گفت: شهدا انسان‌هایی از جنس مردم هستند پس همه می‌توانیم راه آنها را ادامه بدهیم.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۸۸
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

نسرین کاظمی مادر شهید امیر اروج زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه پیرامون چگونگی شهادت فرزند خود، گفت: فرزندم در سال 92 طی سانحه سقوط بهمن حین خدمت به فیض شهادت نائل آمده است که این سانحه حین اینکه به مرخصی می‌آمدند در کوه شهیدان منطقه سیلوانای ارومیه رخ می‌دهد.

وی صبر، شکیبایی و بردباری را ویژگی‌های بارز فرزند شهید خود عنوان کرد و ادامه داد: شهدا انسان‌هایی از جنس مردم هستند و واقعا می‌توان راه آنها را ادامه داد و آنها را الگو کرد به شرطی که بخواهیم این کار را بکنیم.

این مادر شهید با بیان اینکه شهید اروج‌زاده از کودکی ثابت کرده بود که از روحیه ایستادگی و مقاومت برخوردار است و من این را وقتی که بزرگتر شد و به بسیج پیوست و در خیل سربازان اسلام به عنوان مرزبان مشغول خدمت شد، بیشتر متوجه شدم.

کاظمی با بیان اینکه فرزندم هنگام شهادت متاهل بود و از این خوشحال هستم که دو یادگار از او برای ما باقی مانده است، اضافه کرد: دو نوه از امیر دارم که به همراه عروسم سعی می‌کنیم آنها هم درست پرورش پیدا کنند و پشتیبان نظام و انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه جسم فرزندم از میان ما رفته است ولی تک تک ما اعم از همسرش، پدرش و خواهرش حضور او را در جای جای زندگی مان حس می‌کنیم، ادامه داد: اینکه شهدا زنده هستند و نباید آنها را مرده بپنداریم یک واقعیت محض است و ما حیات آنها را با تمام وجود درک می‌کنیم.

این مادر شهید ضمن ابراز خشنودی از اینکه انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشته‌ایم در حالی که با شور و شوقی مضاعف شد، گفت: ادامه دادن راه شهدا یک وظیفه همگانی است که همه مردم و مسئولین باید در این زمینه تلاش کنند.

ارسال نظرات