ثبت ۷۰ گروه جهادی از زمان تاسیس تا به امروز

حضور ۳۵ گروه جهادی خواهر در بسیج سازندگی ششتمد

مسول بسیج سازندگی شهرستان ششتمد گفت: تا به امروز ۷۰ گروه جهادی را ثبت کرده ایم ۳۵ گروه خواهر و مابقی برادر هستند، که در عرصه های مختلف عمرانی، محرومیت زدایی،کمک های معیشتی،درمان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۸۶
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

حسن دلبری مسول بسیج شهرستان ششتمد در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد:  از ابتدای تاسیس ناحیه بسیج در ششتمد ۱۸۰ اردوی جهادی تا به امروز  برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سه ماه سال جاری ۵ مورد مرمت سرویس بهداشتی، بهسازی چهار منزل در روستاهای مختلف محرومین توسط جهادگران ما انجام شده است حسینیه مساجد بوده در روستای گنبد ساخت خانه عالم بوده است  روستای سر گود بهسازی معابر آشپزخانه بوده است.

مسول بسیج سازندگی ششتمد در خصوص امداد نجات نیز بیان کرد: اوایل سال نمایشگاهی در شهر شامگان برپا شده بود اعزام گروه های جهادی پزشکی از طرف شهرستان سبزوار  امدند ۱۲ غرفه ایجاد شد، در حوزه اقتصاد مقاومتی، نیز  تا به امروز چهار کارگاه حمایتی ایجاد شده است برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اوایل سال از دیگر برنامه های ما بوده است.

وی افزود: شهرستان ششتمد از چند جهت بن بست است با توجه به اینکه ناحیه تازه تاسیس است خدمات خیلی کم است ...  همچنین برای طرح آبخیزتا جالیز چهار پروژه تعریف شده است که جلساتی با رئیس جهاد کشاورزی ششتمد صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار