نشست شورای علمی اندیشکده حکمرانی آموزش عالی برگزار شد

نشست شورای علمی اندیشکده حکمرانی آموزش عالی با حضور معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای شورای علمی و مدیران گروه‌های اندیشکده برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۱۹۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست شورای علمی اندیشکده حکمرانی آموزش عالی با حضور وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای شورای علمی اندیشکده و نیز مدیران گروه‌های این اندیشکده برگزار شد. در این نشست اساسنامه اندیشکده بررسی و نهایی شد‌.

آرایی

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رسالت این اندیشکده سیاست‌پژوهی، ایده‌پردازی و تولید بسته‌های سیاستی و دانش برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری آموزشی با اولویت افق تمدنی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی؛ گفتمان‌سازی، جریان‌سازی علمی و تقویت روحیه مطالبه‌گری در راستای کاربست تولیدات سیاستی و استقرار حکمرانی علم و آموزش، توانمندسازی، شبکه‌سازی و کادرسازی تشکیلاتی – نخبگانی است.

آرایی

در ادامه نشست علی باقر طاهری‌نیا دبیر شورای علمی، صالح رشید مدیر گروه نظامات سنجش، ارزیابی و رتبه بندی در آموزش عالی، سیدجلال موسوی مدیر گروه پژوهش مسأله محور و مرجعیت علمی، سعید غیاثی ندوشن مدیر گروه آمایش و مأموریت گرایی آموزش عالی، محمدمهدی گرجیان عربی مدیر گروه رسالت های تربیتی، اجتماعی و فرهنگي، ناصر باقری مقدم مدیر گروه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان و نیز وحید صالحی مدیر دبیرخانه و ارتباطات اندیشکده به ارائه نقطه نظراتی در خصوص اساسنامه پرداختند.

آرایی

در پایان این جلسه مقرر شد، مدیران گروه‌ها نسبت به ارائه برنامه‌های سال جاری و نیز معرفی اعضای گروه در جلسه آتی اقدام نمایند تا در شورای علمی اندیشکده بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار