مثبت سوژه/

بهترین لحظه ما زمانی است که گره از کار یک نیازمند باز می‌کنیم

همدان- مسئول گروه جهادی «بشیر نقدی» شهرستان ملایر از احداث و مرمت و بازسازی بیش از ۵۰ منزل مسکونی در عرصه عمرانی به همت بسیجیان این گروه جهادی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۶۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

محمدرضا نقدی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه از سال ۱۳۹۰ با اردوهای یک روزه و سه روزه کار گروه  جهادی شهید «بشیر نقدی» را شروع کردیم، اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده این گروه به عنوان گروه جهادی برتر شهرستان و گروه جهادی برتراستان در چند نوبت معرفی شده است.

وی افزود: بهترین لحظه ما زمانی است که گره از کار یک نیازمند توسط این گروه جهادی باز می‌شود و زمانی که مشکلی از یک محروم حل می‌شود حس آرامش به انسان دست می‌دهد.

مسئول گروه جهادی «بشیر نقدی» شهرستان ملایر با بیان اینکه این گروه جهادی فواید زیادی برای نیازمندان از قبیل درمانی وهمراهی و معیشتی داشته است، گفت: الحمدالله از فواید و برکات گروه جهادی ساده زیستی برای ما بوده است.

وی عنوان کرد: کسانی که وارد این عرصه می‌شوند  باید اخلاص داشته باشند و خود را وقف محرومین کنند و آبروی مومن را حفظ کنند.

نقدی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این گروه ابراز کرد: از جمله کمک‌های معیشتی توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته، در عرصه عمرانی احداث و مرمت و بازسازی بیش از ۵۰ منزل مسکونی و ذبح و توزیع بیش از ۳۰۰ گوسفند بین خانواده‌های نیازمند بوده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تکمیل ورزشگاه روستای پری را در دست اقدام داریم، افزود: در بحث درمانی نیز بیش از ۵۰ نفر تامین درمان شده است.

خبرنگار:شهرام ذبیحی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها