مثبت سوژه/

رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی چیست؟

همدان- مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان گفت: رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی یا «گام» برنامه‌ای ابتکاری است که به همت این سازمان از سال ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۶۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی چیست؟

شهرام بیرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی یا «گام» برنامه‌ای ابتکاری است که به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از سال ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

وی افزود: رویدادهای گام ۱ و گام ۲ در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار شد و در سال ۱۴۰۳ نیز سومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی با محوریت تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان عنوان کرد: هدف از برگزاری رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی حل مشکلات و موانع تولیدی عموم واحدهای صنعتی، معادن، کسب و کارهای استان است.

وی ادامه داد: در سومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی به تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌های تولیدی با کمک واحدهای صنعتی و مشارکت مردمی پرداخته خواهد شد.

بیرامی تصریح کرد: اولین رویداد «گام» با موضوع «اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار» و «کارگاه‌های آموزشی صادرات به کشور ونزوئلا، تجاری سازی و ثبت برند و سامانه جامع تجارت» برگزار شد و در دومین رویداد «گام» نیز در بهمن ماه سال 1402 اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها