خبرهای داغ:

طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری توسط مجتمع مذهبی و فرهنگی ابوالفضل العباس (ع) قشقایی شیراز

رئیس هیئت امناء مجتمع مذهبی و فرهنگی ابوالفضل العباس علیه السلام قشقایی گفت: برای ششمین سال متوالی در مجتمع مذهبی و فرهنگی ابوالفضل العباس (ع) قشقایی شیراز نسبت به پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری دربین نیازمندان واقعی در شیراز اقدام شده است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۲۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  بهروز صادقی رئیس هیئت امناء مجتمع مذهبی و فرهنگی ابوالفضل العباس(ع) قشقایی با بیا اینکه هدف از این نذرواره حسینی ترویج فرهنگ نذر و بخشش در راه امام حسین(ع) و حفظ سنت‌های زیبای نذری دسته جمعی است، اظهار داشت: در این نذرواره حدود یک تن برنج و۳۰۰کیلو گرم گوشت و دیگر متعلقات مربوطه تهیه و پخت و توزیع می شود که تمام هزینه آن توسط خیرین بویژه خادم الحسین امیر آبادیان جمع آوری شده است که این طبخ در قالب حدود ۵هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می شود. 

مسئول ستاد نذرواره حسینی تصریح کرد: این نذرواره حدود دو میلیارد و دویست میلیون ریال هزینه شده است که توسط خیرین جمع آوری و آماده سازی آن انجام شده است و در این نذرواره بیش از ۱۰۰نفر در پخت و توزیع آن همکاری خواهند داشت که در روز جمعه 29تیرماه قبل از ظهر آماده  و غذای نذری بین نیازمندان توزیع می شود.

رئیس هیئت امناء مجتمع مذهبی و فرهنگی ابوالفضل العباس(ع) قشقایی گفت: در دهه محرم امسال همانند سالهای گذشته بزرگداشت دهه محرم در مجتمع مذهبی و فرهنگی قشقایی شیراز با حضور هزاران دلباخته امام حسین(ع) و با حضور مداهان اهل بیت به زبان محلی و مردم با لباس قشقایی برگزار شد که در مجموع در این دهه بیش از 7هزار پرس غذای نذری بین عزاداران ین مجتمع توزیع شد.

به گزارش بسیج، مجتمع مذهبی و فرهنگی حضرت ابوالفضل العباس قشقایی شیراز واقع در شیراز_شهرک گلستان شمالی خیابان شهید موسی بیات واقع شده که در طول سال و در ایام مختلف برنامه های متنوع با حضور عموم مردم برگزار می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها