همت نوجوانان مسجد جامع الهادی (ع) مشهد در برپایی عزای محرم / از هیئت و مداحی تا خدمت به عزاداران

فرمانده پایگاه شهید بهشتی از برنامه‌ های دهه اول محرم در مسجد جامع الهادی علیه السلام را تشریح کرد و گفت: امسال اجرای برنامه ها تا خدمت به عزاداران با همت نوجوانان مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۳۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد مقدس، مجتبی قنبرزاده فرمانده پایگاه شهید بهشتی از حوزه مقاومت بسیج ۶ میثم در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم برنامه های ویژه ای در مسجد جامع الهادی (ع) محله شهید آوینی گلشهر پیش بینی شد که با همت نوجوانان اسن محله اجرا گردید.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: برنامه های عزاداری دهه اول محرم با همت نوجوانان و جوانان در رده های سنی مختلف از مداحی تا خدمت به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در کنار پیرغلامان حسینی در محله قدیمی گلشهر برگزار شد.
فرمانده پایگاه شهید بهشتی با بیان اینکه «هیئت ثارالله» هر شب به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ نوجوان و جوان را پذیراست، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان برای شرکت در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان فعالیت می کند و تلاش شده است با بهره گیری از ظرفیت های آنان دربرنامه های مختلف از جمله مداحی، نوحه سرایی، خدمت به عزاداران و ... از نیروی انسانی خوب و تازه نفس بهره گیری شود.

خبر / حمیدرضا ربانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار