خبرهای داغ:

زیارت ناحیه مقدسه در سرخه برگزار شد

مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه همزمان با دهه دوم ماه محرم الحرام در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۳۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه در صبح روز یازدهم محرم الحرام با حضور بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: زیارت ناحیه مقدسه از زیارتنامه‌های امام حسین (ع) است که قرائت آن در روز عاشورا سفارش شده است.

او افزود: این زیارت نامه با سلام بر پیامبران و ائمه اطهار (ع) آغاز و با سلام بر امام حسین (ع) و یارانش ادامه می‌یابد. پس از آن، به شرحی از اوصاف و کردار امام، زمینه‌های قیام، شرح شهادت و مصائب امام و عزادار شدن عالَم و موجودات می‌پردازد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: خواهران بسیجی برای تسلی دل امام زمان (عج) و شرکت در این برنامه به سوگواری پرداختند.

فیض خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب با حضور فاطمه پیوندی مربی صالحین پایگاه در جمع عزاداران حسینی تشکیل و در ماه محرم و صفر مراسم عزای حسینی هر روز صبح در پایگاه برگزار می شود.

گفتنی است مراسم عزای حسینی در روستای اروانه در سرخه نیز در روستای اروانه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) همراه با برپایی حسینیه کودک برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار