جابر آفریدون/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان تایباد :  انجمن‌های فعال هنری، از جمله موسیقی، عکس، شعر، داستان، هنرهای تجسمی و... در این شهرستان در سال گذشته فعالیت‌های شاخصی را داشته اند.

نشست بصیرتی هنرمندان شهرستان تایباد، برگزار شد

کد خبر: ۹۶۱۴۹۰۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

 

در این نشست که با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی هنری و جمعی از مسئولین محلی تایباد در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری مفاخر این شهرستان برگزار شد، جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان گفت :
 انجمن‌های فعال هنری، از جمله موسیقی، عکس، شعر، داستان، هنرهای تجسمی و... در این شهرستان در سال گذشته فعالیت‌های شاخصی را داشته اند.
وی افزود: اکنون که در آستانه انتخاب آگاهانه ی دیگری هستیم، از همه هنرمندان استدعا داریم در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.
در ادامه این نشست، تعدادی از سرگروه های فرهنگی هنری به ایراد نقطه نظرات خود در خصوص اهمیت حضور و مشارکت حداکثری هنرمندان در انتخابات و بیان مشکلات و معضلات گروه هنری خود در حضور فرماندار و مسئولین پرداختند.

در ادامه این مراسم، مهدی شیردل فرماندار تایباد و حسین شمس، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه تایباد، ضمن ایراد سخنانی بر اهمیت حضور گسترده در انتخابات و ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه های مختلف هنری تاکید و از تلاش و همت هنرمندان بسیجی در اشاعه فعالیت های فرهنگی هنری تجلیل نمودند.


در پایان این نشست که به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، تعدادی از هنرمندان فعال تجلیل شدند. 

 


ویدا حنفی/روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان شهرستان تایباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار