خبرهای داغ:

حضور سفیران مهر در دسته های عزاداری در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر از حضور تیم های سفیران مهر در دسته های عزاداری با هدف دعوت خواهران به رعایت حجاب در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۹۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی مراسم های سوگواری و عزاداری حسینی در شهرستان سرخه و روستاهای آن، اعضای تیم های سفیران مهر نیز در سطخ شهر و در میان عزاداران حضور داشته و نسبت به تذکر لسانی به افراد بی حجاب و بدحجاب اقدام کرده اند.

فاطمه محمودی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم مراسم ختم انعام و روضه خوانی همراه با سخنرانی با محوریت امربه معروف و نهی ازمنکر و هدف امام حسین (ع) از قیام برگزار شد.

او با اشاره به فضاسازی پایگاه و مسجد انصار به مناسبت ماه محرم و هفته عفاف و حجاب افزود: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت ایجاد می‌کند و فرهنگ اسلامی ما معیار آن خدا محوری بر اساس باورهای دینی است. با هدف دعوت بانوان و دختران به رعایت حجاب، اعضای تیم سفیران مهر در مراسم دسته سینه زنی و زنجیرزنی هیئت انصارالحسین (ع) شرکت کرده و تذکر لسانی به ۱۰ نفر در قالب تیم پنج نفره انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر ادامه داد: حضور تیم ۶ نفره سفیران مهر در مراسم دسته زنجیرزنی در روز تاسوعای حسینی و تذکر لسانی به هشت نفر و امربه معروف نوجوانان و جوانان به رعایت حجاب از دیگر برنامه ها بوده است.

محمودی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور خواهران و برادران عزادار در مسجد و حسینیه انصارالحسین(ع) افتر همراه با ایستگاه صلواتی توسط اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم در این روستا برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار