خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

گروه جهادی شهید چمران ملایر فعال در ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی

همدان-مسئول گروه جهادی شهید چمران ملایر از فعالیت این گروه در حوزه ایجاد اشتغال‌های خرد و کلان در قالب کارگاه‌ها و مشاغل خانگی برای افراد کم برخوردار و مستضعف در مناطق شهری و روستایی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۵۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

گروه جهادی شهید چمران ملایر فعال در حوزه ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی

مرضیه خردمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه از سال ۹۷ در بسیج سازندگی به عنوان تسهیلگر صندوق‌های قرض الحسنه مشغول به فعالیت شدم، اظهار کرد: ابتدا در زمینه اشتغالزایی و صندوق‌ها فعالیت داشتم و از این طریق با گروه‌های جهادی آشنا شدم و رفته رفته به فعالیت جهادی و گروه‌های جهادی علاقه‌مند شدم.

وی با بیان اینکه کمک به محرومین و اشتغالزایی برای قشر ضعیف و کسب رضایت خدا هدف از تشکیل گروه جهادی شهید چمران بود، گفت: از فعالیت‌های ما در این گروه، اشتغالزایی و ایجاد تعاونی برای قشر متوسط و محروم و همچنین کمک به عرصه فرهنگی در شرایط موجود در جامعه بوده است.

مسئول گروه جهادی شهید چمران و عضو شورای جهادی شهرستان ملایر عنوان کرد: از مهترین اقدامات ما ایجاد اشتغال‌های خرد و کلان در قالب کارگاه‌ها و مشاغل خانگی برای افراد کم برخوردار و مستضعف در مناطق شهری و روستایی و حتی برخی از روستاهای دور افتاده است که ان شاء الله توشه ای برای آخرت ما باشد.

وی ادامه داد: ما در گروه جهادی خود با شناسایی افراد مورد نظر نقاط هدف محروم تلاش کرده‌ایم به اقتصاد کشور کمک کنیم چراکه از این طریق می‌توان از بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز جلوگیری کرد.

گروه جهادی شهید چمران ملایر فعال در ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی

خردمند با بیان اینکه در برهه شیوع کرونا نیز که همه جهان گرفتار این بیماری بودند، ما به ضد عفونی معابر عمومی و پایگاه و مساجد می‌پرداختیم، گفت: با شدت گرفتن بیماری و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها نیز اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه و پخش لوازم بهداشتی کردیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و حمایت از ایتام و توزیع بسته‌های معیشتی گفت: وقتی کار به صورت جهادی و با هدف رضایت خداوند باشد به طور قطع تاثیرپذیری بالایی دارد.

مسئول گروه جهادی شهید چمران ملایر عنوان کرد: اردوهای جهادی، عرصه‌ای است که در پیشگاه خداوند مقام بالایی دارد و افرادی که جهادی وکار برای خدا می‌کنند از طرف خدا انتخاب می‌شوند

وی با اشاره به برنامه‌های آینده این گروه جهادی افزود: اشتغالزایی به صورت گسترده برای اقشار مختلف جامعه از برنامه‌های آینده این گروه است چراکه با اشتغال خانواده‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

خبرنگار: شهرام ذبیحی

گروه جهادی شهید چمران ملایر فعال در ایجاد اشتغال‌های خرد و خانگی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار