خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه در گفتگو با بسیج:

اگر دشمنان ما در رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود ناکام ماندند، یکی از دلایل مهم آن حضور بسیج در صحنه بوده است

سردار جوانی گفت: حفظ انقلاب به این معناست که وقتی دشمن جنگ ترکیبی به راه می‌اندازد، مردم نیز جهاد همه جانبه و ترکیبی به راه بیندازند؛ جهاد تبیین باید مردمی شود؛ البته بحمدالله گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده اما نیاز به تلاش بیشتری در این زمینه وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۶۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

اگر دشمنان ما در رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود ناکام ماندند، یکی از دلایل مهم آن حضور بسیج در صحنه بوده است
سردار «جوانی» معاون سیاسی سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج طی گفتگویی که با خبرگزاری بسیج انجام داد، اظهار کرد: بسیج در واقع همان مردمی هستند که ساماندهی می‌شوند و آموزش می‌بینند و در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور بهنگام برای دفاع از آن پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج که فرمودند «بسیج نیروی همیشه حاضر در صحنه برای دفاع از ارزش‌ها و انقلاب است»، گفت: براساس تجربه ۴۵ سال گذشته، بسیج نیروی پایان ناپذیر مردمی است که همیشه و هرکجا انقلاب نیاز داشته در صحنه حضور پیدا کرده است.

معاون سیاسی سپاه با تاکید بر نقش مهم و سازنده بسیج در حفظ و پیشبرد انقلاب اسلامی عنوان کرد: لازمه چنین حضوری، فهم، بصیرت و آگاهی و درک سیاسی است که در بیانات امامین انقلاب موارد زیادی داریم که روی بصیرت آحاد مردم و خصوصا نیرو‌های بسیجی تاکید کردند.

وی با اشاره به رسالت نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: این رسالت عمدتاً در حوزه‌های مباحث فکری، اعتقادی و سیاسی است و یکی از این موارد نیز مباحث بصیرتی است که نیرو‌های بسیج باید از درک بالای سیاسی برخوردار باشند تا از جریان و حرکت انقلاب به خوبی دفاع کنند و توطئه‌ها و فتنه‌ها را شناخته و در مقابل آن بایستند؛ الحمدالله این نقش از طریق تشکیل شبکه هادیان سیاسی در بسیج و جهادگران تبیین در دهه‌های قبل به خوبی ایفا شده است. 

سردار جوانی تصریح کرد: اگر دشمنان ما در رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود ناکام ماندند، یکی از دلایل مهم آن حضور بسیج در صحنه بوده است؛ در سال‌های اخیر دشمنان در صدد ایجاد آشوب و ناامنی و بحران در کشور بودند و اغتشاشات را از سال‌های ۹۶ تا ۱۴۰۱ داشتیم. دشمنان در بحث انتخابات به دنبال کاهش مشارکت بودند.

معاون سیاسی سپاه یادآور شد: در مقابل این اقدامات دشمنان، نیرو‌های بسیجی وظایف خود را به خوبی انجام دادند که یکی از این اقدامات مهم، جهاد تبیین بود که البته جای کار بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه هر نوع جهادی باید مردم پایه باشد، افزود: حفظ انقلاب به این معناست که وقتی دشمن جنگ ترکیبی به راه می‌اندازد، مردم نیز جهاد همه جانبه و ترکیبی به راه بیندازند؛ جهاد تبیین باید مردمی شود؛ البته بحمدالله گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده اما نیاز به تلاش بیشتری در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها