ورزشکار بسیجیِ کرمانی:

با کم‌ترین امکانات ورزش می‌کنم؛ ولی بهترین نتیجه را می‌گیرم

آیسا افشاری ورزشکار بسیجی گفت: با وجود کم‌ترین امکانات ورزشی، به لطف خداوند و تلاش فراوانم در رقابت‌ها بهترین نتیجه را کسب کرده ام.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۹۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان تحرک و ورزش بین کودکان و نوجوانان بسیار پایین است از این رو لازم است والدین با استفاده از روش‌هایی، کودکان و نوجوانان خود را برای بهبود و ارتقای سلامتشان تشویق به ورزش کردن نمایند چرا که نوجوانان امروزی پدر و مادران آینده هستند پس لازم است جسم و روحی سالم و سلامت داشته باشند.


نوجوان ورزشکار بسیجی آیسا افشاری  ۱۳ ساله از شهرک شهید همت کرمان باشگاه جواد الائمه به مربیگری سنسی فاطمه سیدی، از ۱۰ سالگی شروع به ورزش به صورت حرفه‌ای در رشته کیوکوشین کاراته کرد و مقام اول لیگ برتر و مقام اول آسیایی را کسب کرده است.


وی در گفتگو با خبرگزاری بسیج کرمان، گفت: ورزش باید جز برنامه‌های یک فرد قرار داشته باشد، زیرا انرژی به آدم منتقل می‌کند و برای سلامتی  و همچنین دفاع از خود بسیار موثر است و دوست دارم در آینده هم حتما ورزش رو ادامه می‌دهم.

افشاری به دختران هم سن و سال خود گفت: در کنار درس خواندن برای سلامتی خودشان  ورزش کنند و امیدوارم  هر کجا که هستند سربلند باشند.

وی در ادامه گفت: بنده در مسابقات کاراته وان کشور در تهران، مسابقه آسیایی خوزستان، مسابقات استانی و  مسابقات شهرستانی شرکت کردم ودر مسابقات لیگ برتر و مسابقات آسیایی خوزستان نفر اول شدم.

ورزشکار بسیجی در عنوان کرد: من با کم‌ترین امکانات ورزش می‌کنم ولی به لطف خداوند وتلاش فراوانم در رقابت‌ها بهترین نتیجه را کسب می‌کنم نه تنها من بلکه هم باشگاهی هایم امکانات ورزشی کم ورزش می‌کنند و دوست داریم تجهیزاتی که در باشگاه‌های دیگر وجود دارد در باشگاه ماهم باشد و استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار