جوان لرستانی حافظ کل قرآن؛

حفظ قرآن موجب خیر و برکت در زندگی انسان می‌شود

حفظ قرآن موجب خیر و برکت در زندگی انسان می‌شود
جوان لرستانی حافظ کل قرآن گفت: قرآن در زندگی و درس خواندن ما تاثیرگذاشت خیر و برکت قرآن در زندگی انسان بصورت مادی و معنوی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۰۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

جوان خرم آبادی حافظ کل قرآن در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: من حامد یعقوبی زاده ۱۹ سال سن دارم  اهل خرم آباد و حافظ کل قرآن هستم.

وی گفت: زمانی که ۴ سال داشتم فضای خانه ما قرآنی بود و از همان کودکی تحت تاثیر صدای قرآن که مادرم در خانه پخش می‌کرد قرار گرفتم؛ و همین امر باعث شد که من به قرآن علاقمند شوم و به سمت قرآن بروم و این نقطه آغاز ما برای حفظ قرآن شد.

حامد اظهار داشت: من حفظ قرآن را در سن ۹ سالگی  شروع کردم که از سال ۹۳ شروع  تا سال ۹۵ به حفظ قرآن ادامه دادم والحمد الله طی دو سال توانستم کل قرآن را حفظ کنم.

حافظ قرآن از مشکلاتش در مسیر حفظ قرآن به ما گفت: هر کاری سختی خودش را دارد درس خواندن در کنار حفظ قرآن برایم سخت بود ولی با وجود این مشکلات  حفظ قرآن  را ادامه دادم و به لطف خدا وبرکت قرآن و همچنین علاقه‌ای که به حفظ کلام الله داشتم و مسیری که خودم ناهموار دانستم را  برایم هموارکرد.

وی خاطرنشان کرد: مسجد و پایگاه ها‌ی مقاومتی با توجه به فضای معنوی خاصی که دارد سبب شد در مسجد و پایگاه فعالیت کنم و از دوستان مسجدی و اطرافیان انگیزه برای ادامه دادن راه بگیرم.

یعقوبی زاده در ادامه گفت: هم اکنون در پایگاه بسیج به تدریس حفظ جزء ۳۰ قرآن مشغول فعالیت هستم و علاوه بربسیج بیرون از پایگاه  کلاس‌های حفظ قرآن برای جوانان برگزار می‌کنم.

حامد ابراز داشت: قرآن در زندگی و درس خواندن ما تاثیرگذاشت و برکت قرآن در زندگی انسان  بصورت مادی و معنوی قابل مشاهده است.

حافظ قرآن مشوق خود را خانواده عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار