خبرهای داغ:
به همت بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس انجام شد:

عارضه‌یابی از واحد‌های صنعتی اقلید

با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس، از ۵ واحد صنعتی اقلید بازدید و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۳۵
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

مهندس حسین پناهی مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: در هفته جاری، با همراهی کانون بسیج مهندسین صنعت معدن شهرستان اقلید و با حضور مهندس مهدوی مسئول بسیج سازندگی اقلید و مهندس غیاثی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان از ۵ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال بازدید شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اقلید یکی از شهرستان‌های قدیمی استان فارس است که در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز مرکز این استان قرار دارد، تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت بالایی در بخش صنعتی برخوردار است و به لحاظِ آمار تعدادِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده نیز از جایگاه مطلوبی در استان بهره می‌برد؛ به گونه‌ای که در این شهرستان، شهرک‌های صنعتی اقلید ۱ و ۲، نواحی صنعتی تیمارجان، خنجشت، حسن‌آباد و سده راه‌اندازی شده‌ و کار واگذاری زمین در همه این شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

پناهی با اشاره به دغدغه‌های صنعت‌کاران اقلیدی، ‌تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنعتگران در این شهرک‌ها، توسعه زیرساخت‌ها و تأمین برق این نواحی صنعتی است.

مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن فارس ادامه داد: واحد تولیدی تولید نبات در شهرک صنعتی 1 شهرستان اقلید مجموعه‌ای است که با حمایت مشاوره‌ای و تسهیلات کارفرمایی، سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس و قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه فجر راه‌اندازی شده و توانسته برای 7 نفر ایجاد اشتغال کند.

وی با اشاره به بازدید هفته جاری از این شهرک‌های صنعتی افزود: از 4 واحد صنعتی دیگر که تولید کننده لبنیات با پیشرفت فیزیکی 90 درصد، تولیدکننده شیشه و پنجره دو جداره نیمه فعال زیر ظرفیت تولید، تولید کننده قند که در حال حاضر تعطیل است، و کارگاه تجهیزات زینتی بازدید شد که همگی مشکلات تامین مالی داشتند.

پناهی گفت: همه این واحدها در دستور کار قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) سپاه فجر قرار گرفت تا عارضه‌یابی و رفع مشکل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار