مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد:

توسعه اینترنت پرسرعت مخابرات در ۴ روستای کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای طرح توسعه، نصب و راه‌اندازی تجهیزات فنی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، ۲۲۴ پورت اینترنت پرسرعت در چهار روستای کردستان ظرفیت‌سازی شده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۷۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح،۹۶ پورت‌های ADSL در مراکز تکیه از توابع شهرستان بیجار، کافو ۲ قلعه از توابع شهرستان قروه، قلعه جی از توابع شهرستان سروآباد و ۱۲۸ پورت VDSL در مرکز مخابراتی وله ژیر از توابع شهرستان مریوان ظرفیت‌سازی و افزایش‌یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: هم اکنون در این روستا‌ها حدود ۷۵۰ پورت اینترنت پرسرعت مخابرات منصوبه است که مخابرات منطقه آمادگی واگذاری آن به مشتریان را اعلام می‌دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر از تعداد پورت‌های منصوبه ۴۷۵ مورد آن به مشتریان ساکن در محدوده این روستا‌ها واگذار شده است.

حکمت بیان داشت: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تجهیزات مخابراتی نسبت به ظرفیت‌سازی پورت‌های اینترنت پرسرعت مخابرات در مراکز روستایی پروژه‌های قابل‌توجهی اجرا شده است.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کار‌ها و امورات مردم و استفاده آنان از سرویس‌ها و درگاه‌های غیرحضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد گفت: نقش اینترنت و سرویس‌های IP محور در زندگی روزمره افراد و توسعه اقتصاد دیجیتال در نقاط شهری و روستایی کاملاً مشهود است که مخابرات منطقه در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط بهره‌مندی مشتریان از مزایای این سرویس گام‌های بلندی برداشته است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: متقاضیان جهت ثبت‌نام و دریافت سرویس اینترنت پرسرعت می‌توانند از طریق درگاه‌های مخابراتی به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار