خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

در جهاد با دشمن، اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد/هدف مشترک ما رسیدن به قله است

در جهاد با دشمن، اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد/هدف مشترک ما رسیدن به قله است
علی اسدالله گفت: اصولگرا و اصلاح طلب، هیچ معنایی در جهاد با دشمن ندارد. همه ما در یک نقطه با هدف مشترک هستیم تا با تکیه بر فرامین رهبر انقلاب گام های مصمم تری که نزدیک به قله و ظهور هستیم را محقق نماییم. 
کد خبر: ۹۶۱۵۹۲۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز با حضور سرهنگ سید مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و اصحاب رسانه استان، آئین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم علی اسدالله مسوول جدید سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: حوادثی که در طول تاریخ اتفاق افتاده، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، درس ها و عبرت ها هستند.

وی گفت: این که عزیزترین بنده خدا در بهترین جای زمین«مسجد» و در بهترین جای مسجد«محراب» و در بهترین حالت محراب«نماز» و در بهترین حالت نماز«سجده»، شهید می شود در حالیکه در خارج مسجد مردم ناآگاه بیان می کنند که مگر علی نماز می خواند، و یا جریان عاشورا و به نیزه رفتن سر سیدالشهدا(س) درس هایی است که عاشورا به ما می گوید و اگر زینب(س) نبود، اثری از کربلا نبود. 

علی اسدالله عنوان کرد: زینب(س)، خبرنگار روز عاشوراست و اگر این رسالت نباشد قطعا جای شهید و جلاد عوض می شود و ما که گاها در حباب راحتی خودمان هستیم، نسبت به حقایق غافل می مانیم و اگر این حباب را نشکنیم در سمت نادرست تاریخ ایستاده ایم.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمودند؛ علی(ع) را کسانی کشتند که تحلیل سیاسی نداشتند و این رسالت قشر فرهیخته، غریب و مظلوم خبرنگار است. بنده حدود ده سال در فضای رسانه ای فعالیت داشته ام و با رسانه آشنا هستم. 

علی اسدالله در پایان گفت: رسالت سازمان بسیج رسانه تشکیل و تقویت جبهه رسانه ای انقلاب علیه مواضع دشمن همراه با جهاد است. به فرموده رهبر انقلاب؛ جهاد زمانی معنا دارد که علیه دشمن باشد. اصولگرا و اصلاح طلب، هیچ معنایی در جهاد با دشمن ندارد. همه ما در یک نقطه با هدف مشترک هستیم تا با تکیه بر فرامین رهبر انقلاب گام های مصمم ترس که نزدیک به قله و ظهور هستیم را محقق نماییم. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار