خبرهای داغ:
ترکاشوند:

شهرداری‌ها در امیدافزایی و رضایتمندی مردم نقش بسزایی دارند

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه اولین دغدغه و سفارش امامین انقلاب اسلامی ایجاد امید و رضایت مردمی است، گفت: شهرداری‌ها در امیدافزایی و رضایتمندی مردم نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۴۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در دیدار با یوسفی نوید، شهردار نهاوند ضمن تشکر از اقدامات جهادی و انقلابی شهردار و کارمندان شهرداری نهاوند در ایجاد امید و رضایتمندی در بین مردم، اولین دغدغه و سفارش امامین انقلاب اسلامی و همچنین سپاه و بسیج را در کنار ادارات و دستگاه‌ها ایجاد امید و رضایت مردمی بیان و اظهار کرد: شهرداری‌ها در امیدافزایی و رضایتمندی مردم نقش بسزایی دارند.

وی به نقش بسیج در ادارات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین روحیه خدمت رسانی به مردم در بین کارمندان تاکید کرد و فت: بسیج آمادگی کمک به مدیران و ادارات در قالب میز خدمت محلات و مناطق محروم را دارد.

یوسفی نوید، شهردار نهاوند نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات شهرداری در دوران مدیریتی خود پرداخت و اهم اقدامات خود را به رفع مشکلات مردمی این شهر در زمینه مشکلات سندی املاکی که از دهه ۶۰ بلاتکلیف مانده بود اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار