مثبت سوژه

سه هزار قطعه بوقلمون دو ماهه آماده عرضه به بازار

سه هزار قطعه بوقلمون دو ماهه آماده عرضه به بازار
کار آفرین الیگودرزی گفت: با اعطای تسهیلات دولت شهید رئیسی توانستم سه هزار قطعه بوقلمون عرضه به بازار را آماده کنم.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۳۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

جلال سرلک کارآفرین الیگودرزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان کرد: سال ۱۳۹۰ به فکر پرورش بوقلمون افتادم، با ۱۵ میلیون وام از سپاه الیگودرز کارم را با پرورش ۵۰۰ قطعه جوجه بوقلمون به صورت سنتی آغاز کردم.

وی در ادامه افزود: از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۷ کارم را به صورت پرورش سنتی بوقلمون ادامه دادم، و از سال ۱۳۹۷ با خرید زمین در کیلومتر ۸ جاده اصفهان توانستم کارم را توسعه بدهم و بعد از ۶ سال توانستم مجوز های لازم را به علاوه وام های در دولت شهید رئیسی برای گسترش پرورش بوقلمون، بگیرم.

سرلک خاطر نشان کرد: اوایل تابستان ۱۴۰۲ ساخت زمین را آغاز کردم، و در اسفند ۱۴۰۲به بهره برداری رسید.و خرداد ۱۴۰۳ توانستم ۳۰۰۰ قطعه جوجه بوقلمون در سوله تخلیه کنم، درحال حاظر به لطف خدا  جوجه بوقلمون های دو ماهه هستند و تا اوایل پاییز در بازار عرضه می شود. 

وی در ادامه ضمن تقاضا از هموطنان و همشهریان اظهار داشت : در جامعه ما الحمدالله چرخه تولید در مسیر مناسبی قرار دارد و از هموطنان و همشهریان تقاضا میکنم که به سمت تولید بروند برای آبادانی کشور، تا چرخش چرخه تولید به همین منوال ادامه و پیشرفت داشته باشد.

کارآفرین الیگودرزی در ادامه ضمن در خواست از مسئولین مرتبط و حمایت از تولید کنندگان گفت: از مسئولین در خواست دارم که موانع را برای حمایت کنندگان رفع کنند و تا جایی که امکانش هست مسیر را هموار کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار