مثبت سوژه/الگو محوری؛

انس با قرآن مایه آرامش دل و دوری از گناه در انسان می‌شود

حافظ قرآن کریم اشتهاردی گفت: خانواده‌ها تاثیر بسزایی در تشویق فرزندان خود به سمت قرآن آموزی دارند.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

نیره فرجی حافظ کل قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز گفت: از سال ۱۳۸۹ در مرکز دارالقرآن شهرستان اشتهارد حفظ را شروع کردم و در سال ۱۳۹۹ موفق به حفظ کل قرآن کریم شدم.
انس با قرآن مایه آرامش دل دوری از گناه در انسان می‌شود
وی با بیان اینکه مشوقان اصلی من در حفظ قرآن کریم مادرم و همسرم بودند، بیان کرد: در خود قرآن کریم آمده است که خداوند می‌فرماید؛ هَٰذَا کِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ مُبَارَکٌ مُّصَدِّق یعنی این (قرآن) کتابی است که ما با خیر و برکت بسیار به سوی شما فرستادیم، قرآن قعطا برکات زیادی در زندگی دنیوی و اخروی انسان دارد که می‌توان به تاثیر آن در اخلاق، رفتار، صبر، استقامت و ...، اشاره کرد.

وی با اشاره به آیه واعتصموا بحبل الله جمیعا، گفت: خداوند می‌فرماید؛ همه‌ی انسان‌ها چه پیر و جوان، زن و مرد و همه‌ی به ریسمان خداوند چنگ بزنند چرا که قرآن مایه وحدت و هدایت گریست.

فرجی با اشاره به اهمیت امید، پشتکار و اراده در حفظ قرآن، گفت: کسی که به دنبال حفظ قرآن است باید دارای علاقه، پشتکار و اراده باشد چرا که انسان در هر راه و مسیری که قدم می‌گذارد اگر پشتکار داشته باشد به موفقیت دست می‌یابد.

وی در پایان گفت: توصیه بنده به والدین این است که تا می‌توانند فرزندان خود را در سنین بچگی و نونهالی تشویق به انس گرفتن با قرآن کنند چرا که خانواده تاثیر بسزایی در تشویق فرزندان به سمت قرآن آموزی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار