خبرهای داغ:
سردار کامرانی‌صالح:

لازمه ثابت‌قدم بودن در مسیر، ادامه دادن راه شهدا است

همدان-مشاور عالی فرمانده فراجا در امور غرب کشور گفت: مدیون خون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم و اگر می‌خواهیم در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم، باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و هرگز ناامید نشویم.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۸۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
لازمه ثابت‌قدم بودن در مسیر، ادامه دادن راه شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نخستین یادواره شهید مدافع امنیت سرهنگ «علی میرزایی حسین‌آبادی» در مسجد روستای حسین‌آباد ناظم ملایر با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را خون شهدا، ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌ها به ما داده است و امروز انقلاب اسلامی ما همانند امواج خروشان اقیانوس‌ها مسیر خود طی طریق می‌کند، اظهار کرد: طبق فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، امروز به قله نزدیک هستیم و روزهای روشن در پیش است.

وی بیان کرد: نویدهای متعددی را در حوزه‌های مختلف با وقوع جنگ غزه و حماسه آفرینی‌های مردم فلسطین و غزه و یمن رقم می‌خورد و باید آگاه و هوشیار باشیم و دقت لازم را داشته باشیم.

مشاور عالی فرمانده فراجا در امور غرب کشور ادامه داد: این ایام که خرمشهرها در پیش است، برای جامعه ما محل آزمون و آزمایش است و در مقطع کنونی که دشمنان ما را تهدید می‌کنند، ما در حوزه قدرت بازدارندگی به مرحله‌ای رسیدیم که کسی قدرت تعدّی به نظام و انقلاب ما را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشکل داریم و این جامعه برای ما محل آزمون است، اظهار کرد: افرادی همچون شهید حججی‌ها، میرزایی‌ها خدادادها برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران سینه سپر کردند، اما در مقابل افرادی دنبال چپاول، اختلاس و خیانت به این جامعه هستند و باید بدانند که خون بر شمشیر پیروز است.

سردار کامرانی‌صالح با تاکید بر اینکه مسیری که شهدا و مردم ما انتخاب کردند، دنباله‌رو شهدای کربلا و رهبر معظم انقلاب است، افزود: در ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، موانع بزرگی و پرخطری را پشت سر گذاشتیم و موانع تهدیدآمیزی در حوزه‌های مختلف دشمنان برای ما ایجاد کردند، با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مدیون خون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم و اگر می‌خواهیم در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم، باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و هرگز ناامید نشویم، گفت: اگر در کشور ما اقتدار، اتفاق‌نظر و اتحاد در همه ابعاد وجود دارد، به یُمن جاری شدن خون شهدا است و هیچ ابرقدرتی اجازه تعدّی و تجاوز به کشور ما را در سر خود نخواهد داشت.

مشاور عالی فرمانده فراجا در امور غرب کشور ادامه داد: هدف خداوند از خلقت بشریت چیزی جز رسیدن و طی طریق برای رسیدن به مسیر کمال انسانیت نبوده و دو راه بیشتر وجود ندارد، یکی اینکه انسان جزء گروه اولیاء خدا قرار گیرد تا از ظلمت به سوی نور هدایت شود که راه سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت است و اگر در این گروه قرار نگیرد، جزء طاغوت است.

به گفته وی؛ گروه خاصی که در این دنیا توانستند به اوج عزت برسند و کمال انسانیت را درک کنند، شهدا هستند، شهدایی که ایثارگری کردند، شهادت‌طلب بودند و جان خود را برای ایجاد امنیت، آسایش و آرامش مردم و جامعه فدا کردند و سختی‌ها را به جان خریدند.

سردار کامرانی‌صالح یادآور شد: حضرت علی(ع) فرمودند: «در این دنیا نیکوتر از نیکی دیگری وجود دارد و خوبی بالاتر از خوبی دیگری وجود دارد، اما بالاتر از مقام شهادت مقام دیگری نیست» و به همین دلیل شهدای گرانقدر ما همچون شهید میرزایی و شهید خداداد، این مسیر را انتخاب کردند و به درجه والا رسیدند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما مسیر اباعبدالله(ع) را طی طریق می‌کند و هر کسی در گروه اولیاء خدا قرار گیرد، در این انقلاب و نظام جایگاه دارد و هر کسی مقابل آن قرار گیرد، شکست می‌خورد، خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال انقلاب این موارد را دیده‌ایم و با نگاهی به تاریخ، سه قشر بودند که حاکمیت ایجاد کردند و مقابل امام حسین(ع) ایستادند، یک قشر از انحراف و غفلت جامعه استفاده کردند، گروه دیگر با اموال خود افراد را با درهم و دینار خریدند و گروه دیگر جزء اشرار بودند.

مشاور عالی فرمانده فراجا در امور غرب کشور گفت: امروز نیز تاریخ در حال تکرار است و این پیام راه امام حسین(ع) برای همه ما راه روشن است، به شرط اینکه جز گروه اولیاء خدا قرار گیریم.

وی همچنین به ماموریت‌های پیچیده نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: هر مامور فراجا از محل کارش تا منزل و برعکس، میدان جهاد و مبارزه است و بارها همکاران ما در این مسیر، با وجود اینکه میدان جهاد هم نبوده، تبدیل به میدان شهادت و جهاد شده است.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه افرادی همواره به دنبال به انحراف کشاندن جامعه به شکل‌های مختلف هستند، افزود: گروه‌هایی هستند که با ترویج معضلات اجتماعی و توزیع مواد مخدر، دنبال انتقام‌گیری و رسیدن به اهداف مادی هستند و ماموران جان بر کف فراجا همچون شهید میرزایی، با ایثارگری مجرم را به دام قانون انداخت و خانواده‌های زیادی را از بلای خانمان‌سوز نجات داد.

وی ادامه داد: فرقی نمی‌کند جبهه مبارزه در درون و یا برون کشور باشد و طبق فرموده امام راحل، اینکه گروهی مواد مخدر را در سطح جامعه توزیع می‌کنند، چیز ساده‌ای نیست، آنها دشمنان ما هستند و اگر به اقتدار درون نظام ما خدشه‌ای وارد شود، دشمنان چشم طمع به کشور را در سر می‌پرورانند.

مشاور عالی فرمانده فراجا در امور غرب کشور خاطرنشان کرد: طی ۴۵ سال تهدیدهای متعددی را از سوی دشمنان دیدیم، اما انقلاب و نظام ما با رهبری امام راحل و بعد از آن با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، این راه را با صلابت و قدرت طی طریق می‌کند و کسی جرات جسارت به نظام و انقلاب ما را ندارد.

گفتنی است؛ سرهنگ «علی میرزایی» مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر سوم مرداد سال گذشته همزمان با تاسوعای و عاشورای حسینی، در درگیری با سوداگران مرگ به فیض شهادت رسید.

ماموران نیروی انتظامی حین کنترل مسیر ملایر به سامن، خودروی حمل مواد مخدر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از شهید «علی میرزایی» یک دختر «ریحانه» و یک پسر «امیرمحمد» به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار