یادواره شهید ایمانی نسب و 34 شهید گمنام در سرخه برگزار می شود

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی یادواره شهدا و مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد در پنجم مرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با پنجم مرداد و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادواره شهید نوروزعلی ایمانی نسب و 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در محله کلان برگزار می شود.

محمدرضا امامی عضو کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دلاوری و ایثار رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین مرصاد، اظهار کرد: عملیات مرصاد در ۵ مرداد ۱۳۶۷ با رمز مقدس «یا علی» آغاز گردید و با بی‌فروغ ساختن عملیات «فروغ جاویدان» حسرت رسیدن به سلطه و حاکمیت بر مردم ایران را همچنان بر دل منافقین باقی گذارد.

او افزود: عملیات غرورانگیز مرصاد یکی از حماسه‌های ماندگار و عبرت‌آموز در تاریخ این سرزمین است که رزمندگان اسلام با اتکا به ایمان و خودباوری، تدبیر فرماندهی معظم کل قوا و پشتیبانی همه جانبه مردم، لشکر مجهز منافقین تحت حمایت همه جانبه آمریکا و ارتش رژیم بعثی صدام در عملیات موسوم به «فروغ جاویدان» را به مذلت کشاند.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: در این راستا مراسم بزرگداشت یاد و خاطره این شهدا با همکاری بسیجیان و مسجد امام هادی (ع) امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در این محله برگزار و فضاسازی نوجوانان و جوانان در برپایی این مراسم ستودنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار