آموزش معارف مهدویت از راه داستان و بازی

الهام داریوشی بانوی موفق بسیجی در عرصه‌های فرهنگی است که تلاش دارد با آموزش معارف مهدویت از طریق داستان و بازی، آموخته هایش را به دانش آموزان فرا دهد.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵


الهام داریوشی بانوی موفق بسیجی در عرصه‌های فرهنگی و طرح شهید عزیز الهی است

وی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: بنده در کار‌های فرهنگی مساجد وبسیج حضوری پر رنگ وفعال دارم وبرای دانش آموزان و بسیجیان در مسجد و پایگاه بسیج حفظ قرآن، داستان، نقاشی، اجرای سرود، مربیگری را آموزش می‌دهم.


وی افزود: در تمام مراسمات مذهبی، دینی و سیاسی سطح شهر و استان کرمان شرکت کردم و دوست دارم چیزی که یاد دارم به دیگران هم آموزش بدهم و همیشه به لطف خدا موفق بودم.

داریوشی در ادامه گفت: اکنون هم که مدارس تعطیل شده اند برای جوانان ونوجوان، دانش آموزان و بسیجیان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنم و حضور حداکثری دانش آموزان در کلاسم باعث دلگرمی من است ودر این مسیر سعی می‌کنم اعتماد به نفس دانش آموزان را بالاببرم و برای آنها کلاس مهدویت برگزار می‌کنم و هیچ وقت به دانش آموزان سختگیری نکردم همیشه آموزش‌های بنده با داستان و بازی بوده است تا یادگیری آنها بهتر باشد و با مربی راحت باشد و موفقیت جوانان ونوجوانان در عرصه‌های فرهنگی برای من بسیار مهم است و تلاشم این است که در این مسیر هرچه فراگرفته ام به آنها آموزش دهم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار