خبرهای داغ:
به همت بسیج طلاب و روحانیون فارس؛

مراسم بزرگداشت شهیدان قاضی عسکر برگزار شد

به مناسبت روز بزرگداشت شهیدان قاضی عسکر، یادواره شهدای روحانی استان فارس، مراسم بزرگداشت شهیدان قاضی عسکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۱۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش فاطمه شعبانی خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت روز بزرگداشت شهیدان قاضی عسکر و پیش نشست یادواره شهدای روحانی استان فارس، مراسم بزرگداشت شهیدان قاضی عسکر برگزار و از خانواده‌های معظم شهیدان قاضی عسکر  و طلاب منتخب جهادی استان فارس نیز تقدیر شد. 

در این مراسم  حجت الاسلام مصطفی میاندور مسئول قرارگاه جهاد تبیین شهیدان قاضی عسکر استان فارس و مسؤل دبیر خانه معارف  انقلاب اسلامی استان فارس، نماینده حجت الاسلام حاجی زاده مسؤل شورای سیاستگزاری ائمه جمعه، حجت الاسلام قانع مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام بهرامی نسب مسؤل سازمان بسیج طلاب و اساتید و روحانیون، حجت الاسلام امیری مسؤل بازرسی و نظارت دفتر امام جمعه، منتخب طلاب جهادی استان و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

مصطفی میاندور مسئول قرارگاه جهاد تبیین شهیدان قاضی عسکر استان فارس در این مراسم اظهار داشت: اهمیت و منزلت شهدا را می‌توان در تصمیم بزرگ و سختی که آن‌ها برای شهادت گرفته بودند، دید و این کار آن قدر واضح و مبرهن است که در این مورد نمی‌توان سخنی گفت.  

وی با ارائه گزارشی را از فعالیت و عملکرد قرارگاه و دبیرخانه، هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ادامه دادن راه ایشان عنوان کرد و افزود: ان شاءالله این اتفاق آغازگر تحولی در مسیر خدمت به مردم باشد لذا از تمامی همکارانم در سراسر کشور میخواهم آنچه در توان دارند برای ارتقا مجموعه و خدمت‌ رسانی به مردم به کار بگیرند چرا که ادامه راه این عزیزان تداوم خدمت است.  

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام قانع مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدا مخصوصا شهدای روحانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این پیش نشست بسیار اهمیت دارد که موجب آمادگی برای یادواره شهدای روحانی استان فارس در مهر ماه ماه است. 

وی با تاکید بر اینکه یکی از راههای رسیدن به حاجت های بزرگ، توسل به ساحت شهدا است، افزود: این قرارگاه با هماهنگی بین گروه های جهادی طلاب سراسر استان و ایجاد گفتمان انقلاب در بین تمام اقشار مردم باعث شد که نسل جدید را به معارف اسلامی نزدیک تر کند. 
 
حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب و اساتید استان فارس هم در این مراسم با اشاره به گرامی داشت شهدای قاضی عسکر و قرارگاه جهادی قاضی عسکر اظهار داشت: جا دارد تقدیر و تشکر کنیم از فعالیت ۷۰ گروه جهادی بسیج طلاب استان فارس که با رویکردهای مختلف از جمله فرهنگی، عمرانی و دانشی که در ایام مختلف از جمله ایام انتخابات با شعار دعوت جهت حضور حداکثری فعالیت گسترده ای در شهر و روستاهای استان فارس را داشتند و در ایام تابستان در اوقات فراغت مساجد و محلات فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار