مسئول گروه جهادی شهیده زینب کمایی از باز کردن گره از کار مردم روایت می‌کند

مسئول گروه جهادی شهیده زینب کمایی گفت: هدف از ایجاد گروه جهادی این بود که بتوانیم گره از کاری باز کنیم و خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۲۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نعیمه بهرامی مسئول گروه جهادی کمایی به فعالیت‌های این گروه اشاره کرد و گفت: آماده کردن بسته‌ها معیشتی، سرکشی از خانواده معسرین، همکاری با موسسه‌های خیریه و ایتام آزادی زندانی و ایجاد اشتغال برای سرپرست خانواده، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای زنان سرپرست خانوار در هر فصل از سال و برپایی میزخدمت دعوت از مسئولین شهر و پاسخگویی به مشکلات مردم را از سال ۱۳۹۰ شروع کردیم.

در ادامه افزود: به پیشنهاد یک نوجوان بسیجی در پایگاه نام گروه جهادی، به نام شهیده زینب کمایی که کوموله شهیده را با چادرش دار زد، انتخاب شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف بسیج خدمت رسانی به مردم است و رسول اکرم (ص) می‌فرمایند؛ کسی که یک مشکلی از مومنی رفع کند، مانند کسی است که تمام عمرش را به عبادت سپری کرده است، اوایل تا اعتماد اطرافیان را جلب کنیم، زمان برد در حال حاضر مورد اعتماد اهالی قرار گرفته ایم و از همه‌ی اقشار در این مسیر ما را یاری می‌کنند و به لطف خدا خانواده تحت پوشش در این زمان یک سال و نیم از ۲۰ خانوار به ۷۰ خانوار رسیده است.

وی ادامه داد: نه گفتن هنر نیست و بله گفتن شاید سخت باشد ولی گشودن در‌ها و بازکردن گره‌ها هنر بزرگی است که مردم شادمان بروند و کرامت و عزت آنان حفظ شود.

وی به ابعاد معنوی شکرگذاری اشاره کرد، اظهار داشت: شکر ۳ معنادارد، شکر واجبه یعنی اینکه قدر نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته است، را بدانیم و واجبات را بجا آوریم و شکر زبانی اینکه از محبت‌های که در حق ما می‌شود، شکرگذار باشیم و شکر عملی یعنی اینکه آن نعمتی که به ما داده شده است، را در جای خود بکار ببریم، دست را داده است تا دست کسی را بگیریم، تا بلند شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار