خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

ایجاد ۱۱ نفر شغل خانگی به همت کارآفرین همدانی

همدان-کارآفرین همدانی بابیان اینکه برای خانم‌هایی که بیرون کارگاه کار می‌کنند تاکنون برای ۱۱نفر شغل خانگی ایجاد کردم، گفت: این ۱۱ کار البسه کار، پوشاک کار، چرم دوز و... هستند که در حال حاضر در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۸۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
ایجاد ۱۱ نفر شغل خانگی به همت کارآفرین همدانی

فاطمه محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه متولد ۱۳۵۹ در همدان هستم و در حال حاضر خیاطیِ سری دوزی در کارگاه انجام می‌دهیم، اظهار کرد: در حال حاضر پنج نیروی کار در کارگاه و چهار نفر بیرون‌بر دارم که کار را از داخل کارگاه به منازل می‌برند و به زنان بی سرپرست و بد سرپرست همکار تحویل می‌دهند تا بدوزند و دوباره داخل کارگاه می‌آورند.

وی افزود: کارهای ما سری دوزی است جای دیگری برش میزنند و برای دوخت تحویل کارگاه می‌شود و بعد از آماده‌سازی به فروشگاه ارسال می‌شود.

این کارآفرین همدانی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارهای ما فقط در تهران و شهرستان‌های همدان توزیع می‌شود، گفت: از سال ۱۳۸۸ شروع به کار کردم و خودم می‌دوختم بعد کار حرفه‌ای را آغاز کردم و حدود ۶ سال است که با بانوان کار می‌کنیم.

وی ابراز کرد: با ۷ میلیون تومان سرمایه کار را شروع کردم؛ سال گذشته مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از بسیج سازندگی وام دریافت کردم؛ کار خاصی که برای خانم‌ها در کارگاه انجام دادم از صندوق مالی صندوق ذخیره بسیجیان بیمه واریز کردم برای آنها، در صندوق سرمایه‌گذاری کردم که ماهیانه مقداری پول در صندوق واریز می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه برای خانم‌هایی که بیرون کارگاه کار می‌کنند تاکنون برای ۱۱ نفر شغل خانگی ایجاد کردم و به آنها وام دادم؛ عنوان کرد: این ۱۱ کار البسه کار، پوشاک کار، چرم دوز و... هستند که در حال حاضر در حال فعالیت هستند.

 وی عنوان کرد: اگر مسئولین از کارهای کوچک حمایت و کمک کنند و ما بتوانیم یک سوله یا کارگاه بزرگی تهیه کنیم که خانم‌ها بتوانند در آن کار کنند می‌توان نیروی بیشتری جذب کارگاه کرد.

خبرنگار: سعیده کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار