خبرهای داغ:
فعال قرآنی

مادرم چراغ هدایت من در حفظ قرآن شد

فعال قرآنی پلدختر گفت: مادرم همواره مشوق پشتیبان و چراغ هدایت من در حفظ قرآن شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۱۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

ثنا جودکی نژاد نوجوان یازده ساله وفعال قرآنی پلدختر در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت: من بخاطر علاقه ی زیادی که به قرآن داشتم شروع به حفظ کردم و خدا را شکر تا کنون تونستم سه جزء از قرآن کریم راه حفظ کنم. 

فعال نوجوان قرآنی تصریح کرد: اگر انسان به هر چیزی که علاقه داشته باشد و به دنبال آن علاقه برود و تلاش کند یقین داشته باشد به آن چیزی که می خواهد می رسد. و مهم تر از هر چیزی علاقه ی انسان است.

مادرم چراغ هدایت من در حفظ قرآن شد

 وی ابراز داشت: انسان به کاری علاقه نداشته باشد دیگر دوست ندارد آن کار را انجام دهد و پی آن را نخواهد گرفت من خودم به قرآن علاقه دارم چون قرآن علاوه بر نوشتارهای زیبا دارای داستان های قشنگی از زندگی پیامبران است.

ثنا با بیان اینکه هرکسی که قرآن می خواند از آن درس باید بگیرد گفت: برای من خواندن قرآن لذت بخش است و دوست دارم در این راه تلاش کنم و عمل به دستورهای قرآن را سرمشق زندگی حال و آینده ی خود قرار دهم.

جودکی نژاد با تقدیر از مادرش یاد آور شد: مادرم همواره مشوق و پشتیبان و چراغ هدایت من در حفظ قرآن بود و با کمک مادرم توانستم سه جزء از قرآن کریم را حفظ کنم و بابت تمام زحماتی که مادرم کشید تا من حافظ قرآن باشم نهایت سپاس و قدر دانی را دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار