فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان

برگزاری یادواره شهدا موجب احیا و حفظ نام شهدا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب احیا و حفظ نام شهدا است و به توفیق الهی خورشید فروزان شهادت، همه حجاب های تحریف و فریب را خواهد شکافت.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در یادواره شهدا«آبروی محله، افتخار کوچه»گرامیداشت شهید والامقام « قربانعلی غلامحسینی » در شهر میلاجرد با اشاره به ماهیت منافقین، سرسپردگی آن ها به استکبار جهانی و سابقه جنایاتشان گفت: سازمان مجاهدین خلق که از دهه ۵۰ با رژیم پهلوی مبارزه می‌کرد، به تدریج انحراف اعتقادی سران آن آشکار شد و حتی در لو دادن انقلابیون با ساواک همکاری می‌کرد. 

وی ادامه داد: در آستانه و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، کم کم با امام خمینی (ره) و حرکت اصیل انقلاب مردم ایران، زاویه گرفت و با آن دشمن شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: هسته مرکزی و مسعود رجوی رهبر سازمان، با بنی صدر خائن ارتباط قوی داشت تا این که به اتفاق هم و با پوشش زنانه فرار کردند. آن سازمان، در ادامه جنایت‌های داعشوار خود، در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ اعلام مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: منافقین که همیشه مورد حمایت آمریکا و دولت‌های اروپایی هستند، تا کنون قریب ۱۵ هزار نفر از مردم و مسئولان ایران را به شهادت رسانده‌اند.

وی با اشاره به شبهه افکنی رسانه های معاند نسبت به فداکاری های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس گفت: امروز دست های مجرم، که از آغاز انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس همه سعی شان دارند که حقانیت درخشان و مظلومانه رزمندگان و شهدا را کتمان کنند، و این خاطره ها و رشادت ها را به تندبادهای تبلیغات مغرضانه به وادی فراموشی رها کنند اما موفق نخواهند شد.

سرهنگ حیدری با تاکید بر این نکته که روز به روز باید نکته یابی و نکته سنجی زندگی شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند، بیان کرد: اگر نام و سبک زندگی شهدا تکرار نمی شد و احترام به خانواده های شهدا به صورت یک فرهنگ در نمی آمد، بسیاری از یادهای ارزشمند و گران بها فراموش شده بود.

فرمانده ناحیه‌ مقاومت بسیج کمیجان در پایان با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره های خانگی شهدا در محلات مختلف شهرستان خاطرنشان کرد: با برگزاری یادواره های شهدا به خصوص یادواره های شهدای خانگی یکبار دیگر تجربه ی احیا نام و یاد مظلومان و شهدا تکرار خواهد شد. و به توفیق الهی خورشید فروزان شهادت، همه حجاب های تحریف و فریب را خواهد شکافت.  

گفتنی است شهید «قربانعلی غلامحسینی» در سال ۱۳۴۸ در شهر‌ میلاجرد شهرستان کمیجان متولد و در تاریخ ۱۳۶۷/۰۵/۰۵ درجریان عملیات مرصاد در اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار