مدیر درمان استان زنجان:

افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع)زنجان خواسته بیمه شدگان است

زنجان- مدیری درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) و افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع)زنجان خواسته بیمه شدگان است از خواسته بیمه شدگان است.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۰۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع)زنجان خواسته بیمه شدگان است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، امیر عباس جراحی علمداری درنشست شورای راهبردی با شرکای تامین اجتماعی اظهار داشت: افزایش تخت بیمارستان امام حسین (ع)زنجان خواسته شرکای تامین اجتماعی در استان زنجان است .

مدیر درمان استان زنجان گفت: در استان زنجان بیش از 600 هزار بیمه شده وجود دارد که بخش عظیمی از آن را کارگران و خانواده آنها تشکیل می دهد، که در سطح استان خدمات درمانی بستری را در دو بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی دریافت می نمایند.

وی افزود:طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع ) از انتظارت به حق بیمه شدگان ،کارفرمایان و بازنشستگان می باشد که این موضوع به عنوان تکلیف این مدیریت در قبال شرکای اجتماعی پیگری و تاییدات معاونت محترم درمان سازمان و کمیته های تخصصی (کارشناسی) سازمان را اخذ کرده است و در صورت تصویب در هیئت مدیره و هیئت امنای محترم سازمان تامین اجتماعی اجرایی خواهد شد.

جراحی علمداری در ادامه گفت:در سال گذشته بیمه شدگان تحت پوشش بیش از 2 میلیون و هفتصد هزار بار در مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات درمانی دریافت نموده اند.

وی تصریح کرد: از شرکای اجتماعی سازمان در استان زنجان در خواست می‌کنیم تا درپیگیری تصویب طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع)در هیئت مدیره و هیئت امنای محترم سازمان تامین اجتماعی، مدیریت درمان زنجان را یاری نمایند.

در ادامه محمد حسن ندرلو رییس کانون شورای اسلامی کارگری از تلاش های مدیریت درمان استان زنجان در ادائه خدمت درمانی قدرردانی و توسعه خدمات تخصصی وتخت های بیمارستان امام حسین (ع) زنجان را از مدیر محترم درمان مطالبه کردند.

فاطمه عسگری 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار