خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

حضور هزار نفر از خراسان جنوبی در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از حضور هزار شرکت کننده در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدنژاد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از حضور هزار شرکت کننده در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مرحله منطقه‌ای و شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم از روز گذشته آغاز شده است، گفت: روز گذشته و امروز این مسابقات در بیرجند برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: بیشترین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، متسابقین رشته‌های حفظ قرآن کریم در گروه خواهران بالای ۱۸ سال هستند.

محمدنژاد گفت: این مرحله با حضور بیش از ۶۵۰ نفر خانم و ۳۵۰ نفر آقا در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال آغاز شده و تا ۹ مرداد ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، متسابقین رشته‌های حفظ قرآن کریم در گروه خواهران بالای ۱۸ سال هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم معارف قرآن کریم معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه سوره‌های لقمان حجرات و حشر در حال برگزاری است.

وی درخصوص زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات از ۱۷ تا ۱۹ شهریور به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار