آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود+عکس

شاهرود_آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با حضور فرمانده سپاه استان و مسؤولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۴۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار، فرمانده انتظامی شهرستان، ریاست دادگستری شهرستان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، ائمه جمعه رویان و کالپوش و سایر مسوولان شهرستان در حسینیه ثارالله این نهاد برگزار شد، سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده جدید سپاه شاهرود بر خدمت رسانی به مجموعه بسیج و سپاه شهرستان تاکید کرد.
سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده سابق سپاه ناحیه شاهرود نیز با تقدیر و تشکر از حضور مسؤولان و بسیجیان بر پتانسیل بی نظیر بسیجیان و همراهی دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف سپاه و بسیج تاکید کرد و افزود: در این مدت اقدامات خوبی رقم خورده است و کانون بسیج جوانان شاهرود با جمعیت بیش از ۷۸۰۰ نفر جذب شده با فعالیت‌های مختلف رتبه‌های کشوری دارد و استخر سپاه ناحیه شاهرود نیز به همت مجموعه استان به مرز ۶۰ درصد پیشرفت رسیده است.
وی با تاکید بر رفاقت با همکاران و بسیجیان در پیشرفت کارها، تصریح کرد: هر جا مشکلی بوده به همت بسیجیان انجام و تلاش کردند و فرماندهان گردان‌های رزم پای کار بودند، مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه شهرستان و بخش بهداشت و درمان و پیشکسوتان همراه با مجموعه بودنده اند و از همه تقدیر و تشکر داریم.
در پایان این مراسم که با اعطا حکم مسوولیت سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده سپاه شاهرود منصوب و از زحمات سرهنگ عبدالله یونسیان در مدت تصدی این مسوولیت تقدیر به عمل آمد.
پیش از این سرهنگ اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی بوده است و سرهنگ عبدالله یونسیان نیز برای ادامه خدمت در سپاه استان بکارگیری خواهد شد.

عکاس:محسن صنحتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار