مثبت سوژه|

آهنگ تولید و کارآفرینی در کارگاه کوچک جوان آشتیانی/ اشتغالزایی برای 14 نفر

صادق عطایی جوان کارآفرین آشتیانی است که با کمک تسهیلات بسیج سازندگی توانسته است ضمن کسب درآمد، زمینه ایجاد اشتغال برای 14 نفر را در کارگاهش فراهم کند.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۳۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ بخش مهمی از رشد تولید به شکل مستقیم به گروه‌های مردمی برمی‌گردد؛ اینکه مردم به  میدان بیایند، کارآفرینی کنند، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و چرخ دنده های رشد تولید باشند.
اگر شاهدیم که امسال مقام معظم رهبری شعار سال را رشد تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند به این دلیل است که اقتصاد و تولید محل نقش آفرینی و کنشگری مردم است و مسئولین در این بین بایستی نقش تسهیل گری، در صدور مجوزها، تامین اعتبارات و دیگر حمایت‌ها داشته باشند.
بسیاری از کارگاه‌های تولیدی کوچک و پر بازده از دل گروه‌های کوچک مردمی یا خانواده‌ها بر می‌آید؛ کسب و کارهایی که مسیر بی‌حاشیه‌تری را نسبت به واحدهای تولیدی بزرگ طی می‌کنند. اما نکته‌ مهمی که در این رابطه برای رونق گرفتن چنین کسب و کار‌هایی به چشم می‌آید حمایت دولت و بخش‌های خصوصی از این دست کب و کارها است که با دادن تسهیلات بلند مدت و کم بهره می‌توانند در این خصوص  چنین کارگاه‌هایی را حمایت کنند.

صادق عطایی جوان کارآفرین آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در آشتیان درخصوص راه‌اندازی کارگاه کوچک خود و موفقیتش در این عرصه گفت: سال گذشته به بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان مراجعه و درخواست خود را برای طرح توسعه کارگاه ساخت پنجره‌های دو جداره به بسیج سازندگی دادم.
وی با اشاره به حمایت بسیج سازندگی از این ایده کسب و کار وی گفت: بسیج سازندگی تسهیلاتی برای گسترش کارگاه در اختیارم قرار داد که توانستم در این عرصه موفق شوم تا جایی که در این واحد کوچک تولیدی به شکل مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 14 نفر اشتغال ایجاد کرده ام.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار