اقدامات موثر بسیج سازندگی در کشور شایسه تقدیر است

شاهرود_فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن نیز برنامه‌های مختلف مذهبی و ملی توسط گروه‌های جهادی اجرا شد و اثر این خدمات بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۱۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

اقدامات موثر بسیج سازندگی در کشور شایسه تقدیر استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در کانون جوانان بسیج، با آرزوی موفقیت در راستای مأموریت‌های بسیج سازندگی برای همه جهادگران، با اشاره به رزمایش امروز، اظهار کرد: در گذشته برنامه‌های خوب و سیاست‌های عالی و اقدامات موثری توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی مشاهده کردیم و در دوران انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن برنامه‌های مختلف مذهبی و ملی و رویداد‌های بسیاری نقش و اثر خدمت گروه‌های جهادی برکسی پوشیده نیست.
وی افزود: بسیج سازندگی جنس ماموریت مجموعه سپاه و در دلش بسیج، تشکیلات انقلابی و قانونی و مردمی و منشأ خِیر در فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و امروز عمرانی است که بیشتر توجه می‌شود.
فرماندار شاهرود گفت: در طول بیست سال گذشته قوانین وضع شده برای مدیران، دغدغه‌ها و تشریفات و ابزار قانونی را حل کرده است و بسیج سازندگی نیز خدمات در راه و آب و بهداشت و نیاز‌های ضروری مردم را با قانون و برنامه در طول سال‌ها مورد توجه قرار داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار