فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا خبر داد:

برپایی ۲ موکب اربعین در شهرستان مریوان

فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا از برپایی دو موکب اربعین در شهرستان مریوان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲


بهمن عبدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در خصوص برپایی دو موکب تیپ در شهرستان مریوان گفت: این موکب‌ها از ١۵ مرداد تا یک هفته بعد از مراسم اربعین یکی در خروجی شهرستان مریوان و یکی هم در مرز باشماق برای اسکان و پذیرایی از زائران برپا خواهد شد.

فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: ارتش یکی از سازمان‌های پیشتاز در عرصه راهپیمایی اربعین حسینی است و نیروی زمینی در کنار وظیفه اصلی خود که همان حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور و برقراری امنیت در مرز‌ها ایران اسلامی این افتخار را دارد که در برپایی مواکب حسینی هم نقش پررنگ و اثرگذاری داشته باشد و در خصوص برپایی مواکب نزاجا در غرب کشور با همکاری قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و تأکیدات و رهنمود‌های امیر فرماندهی محترم نیروی زمینی زمینه برگزاری باشکوه این راهپیمایی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم اربعین نماد همبستگی و اتحاد شیعیان در اقصی‌نقاط دنیا است، افزود: امسال نیز ما طبق سال‌های گذشته، موکب‌های ویژه تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی را در ۲ نقطه منطقه مستقر می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به زوار و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را افتخاری برای خود می‌دانیم، بیان کرد: در این موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران پخت‌وپز غذا و نان برای حداقل ١۵٠٠ نفر، خدمات اسکان و پذیرایی در سه نوبت صبحانه؛ نهار و شام و با چای و شربت و آب و یخ و همچنین خدمات درمانی و پزشکی دارویی ارائه می‌شود.

به گفته فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا، علاوه بر تأمین امنیت و حفظ مرز‌های غربی کشور، در آیین‌های ملی، مذهبی و حوادث غیرمترقبه همیشه در کنار مردم هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش در این همایش بزرگ جهان اسلام تعامل و همکاری مستمر و سازنده‌ای با سایر نهاد‌های دولتی و غیردولتی و خیرین به‌ویژه مجموعه نیرو‌های مسلح مستقر در شهرستان مریوان را دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار