خبرهای داغ:

اهدا اعضای جوان فراشبندی به ۱۳ بیمار، جان دوباره بخشید

۱۳ عضو مرحوم امین مرادیان، جوان ۲۲ ساله فراشبندی به بیماران نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۹۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش فاطمه شعبانی خبرنگار افتخاری بسیج فارس از فراشبند، عضو مرحوم امین مرادیان جوان ٢٢ ساله فراشبندی که در سانحه واژگونی خودرو دچار آسیب مغزی شده بود، پس از تایید پزشکان و رضایت خانواده اش به بیماران نیازمند اهدا شد. در همین راستا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند در پی اهدا اعضای جوان فراشبندی به بیماران نیازمند به پیوند، ضمن ادای احترام به آن مرحوم، از خانواده این جوان اهدا کننده عضو قدردانی کرد.

سرپرست شبکه در دیدار با خانواده شادروان «امین مرادیان»، رضایت این خانواده به اهدای اعضای فرزندشان را تصمیمی دشوار اما ستودنی دانست و ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه و همچنین تسلیت درگذشت فرزند برومندشان و طلب غفران الهی و بالاترین درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان، بر ارزشمندی و جایگاه والای فرهنگ اهدای عضو و نجات جان بیماران نیازمند به اهدا تاکید کرد.

دکتر «حسین شکاری» با اشاره به آیه ٣٢ سوره مائده، افزود: امروز هر چند این جوان عزیز درمیان ما نیست اما نیک اندیشی این خانواده در راستای اهدای عضو، موجب باز شدن روزنه های امید و رویش جوانه های زندگی در دلهایی نیازمند شد که به واسطه آن به تعدادی از هموطنان، زندگی دوباره بخشید و نام نیک این جوان را برای همیشه جاودانه کرد.

او همچنین اقدام بزرگ و تحسین برانگیز این خانواده ایثارگر را نشان از تعالی روح، نوع دوستی، بزرگ منشی و ایثار و از خودگذشتگی این خانواده و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو به بیماران نیازمند در جامعه دانست و اضافه کرد: بی شک تسلیم شما در برابر مشیت و تقدیر الهی، صبر بر مصیبت و رضایت به این اقدام نیک، پاداشی بزرگ در نزد خداوند متعال دارد و باقیات الصالحاتی از برای آن مرحوم خواهد بود.

به گزارش بسیج، مرحوم «امین مرادیان» جوان ٢٢ ساله ای که در سانحه واژگونی خودرو، دچار ضربه به سر و آسیب های مغزی شده بود، پس از تایید پزشکان و رضایت خانواده وی، ۱۳ عضو آن مرحوم به بیماران نیازمند به پیوند اهدا شد و به آنان زندگی دوباره بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار