خبرهای داغ:

احیای مجالس روضه خانگی در شهرستان هفتکل

هیات رزمندگان،واحد عترت خواهران شهرستان هفتکل اقدام به احیای مجالس روضه خانگی کردند.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۶۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری بسیج شهرستان هفتکل، صدیقه اصلانی مسئول هیئت رزمندگان واحد عترت خواهران گفت:محرم وصفر امسالم هم مانند سال های قبل تصمیم گرفتیم که مجالس خانگی را دوباره برگزار کنیم و با فرستادن سخنران و مداح وسیستم صوتی رایگان به منزل هایشان دوباره باعث رونق روضه های خانگی شویم لازم هم نیست جمعیت زیاد باشد. مجلس هرچقدر شکسته تر بهتر.

او می‌گوید: آیت الله حق شناس به شاگردانشان توصیه می کردند حتماً به این مجالس شکسته بروید. این چیزها را زنده کنید و نگه دارید. مجالس خصوصی خانوادگی، روضه کوچک، منبر کوتاه.ما اشتباه کردیم! مجالس خانگی را حذف کردیم و مجالس بزرگ چند هزار نفره راه انداختیم. مجالس بزرگ به جای خود، ولی مجالس کوچک به جای خود باید احیا شود. اینها برکت خانه است و باعث تربیت بچه ها هست.و ذوق و علایق بچه ها را شکل میدهد.

اصلانی ادامه داد:به حول قوه الهی تا به الان روضه های زیادی برگزار کردیم و خدا را شاکریم که این فرصت را به ماداده که مجالسی برای اهل بیت برپا کنیم.

وی در پایان افزود:از تمام سخنرانان و مداحان عزیزی که باما همکاری داشتند کمال تقدیر و تشکر را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار