خبرهای داغ:
بهرامی‌پور در مراسم تجدید میثاق حقوقدانان بسیجی با آرمان‌های امام راحل:

به دنبال انسجام‌بخشی و ایجاد وحدت رویه در اجتماع حقوق‌دانان جهان اسلام هستیم

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: به دنبال انسجام بخشی و ایجاد وحدت رویه در اجتماع حقوق‌دانان جهان اسلام هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۹۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «رسول بهرامی پور» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در روز تشکیل این سازمان به همراه اعضای این سازمان با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در این برنامه پس از خوش آمد گویی به حضار و درود فرستادن به روح شهدا به خصوص شهید هنیه که صبح امروز بزدلانه ترور شد و محکوم کردن این اقدام کور دلانه از تلاش برای تشکیل جبهه حقوق‌دانان جهان اسلام خبر داد و گفت: به دنبال انسجام بخشی و ایجاد وحدت رویه در اجتماع حقوق‌دانان جهان اسلام هستیم.

بهرامی‌پور افزود: هدف و فلسفه وجودی سازمان بسیج حقوق‌دانان کمک به کارآمدی نظام حقوقی، قضائی و تقنینی کشور است که متناسب با این دستگاه‌های متناظری در کشور داریم از جمله قوه قضائیه با همه ارکانی که در اختیار دارد، بخش‌های مختلف قوه قضائیه و سازمان‌های مستقلی که در تابعیت قوه قضائیه وجود دارد. قوه مقننه و قانون گذاری کشور در بحث خلأ‌های حقوقی، شناسایی آسیب‌های حقوقی، کمک به تقنین مناسب در سطح کشور، این هم از مأموریت‌های دیگر ما و دستگاه‌های متناظر ماست. در حوزه قوه مجریه نیز بحث وزارت دادگستری و مراجع شبه تقنینی وجود دارد. ما به دنبال این هستیم با استفاده از ظرفیت انجمن‌های تخصصی در حوزه‌های حقوقی و قضائی، باعث کمک کارآمد این دستگاه‌ها شویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار