حجت الاسلام هاشمی:

پیام تسلیت حجت‌الاسلام هاشمی در پی شهادت مجاهد مقتدر اسماعیل هنیه

پیام تسلیت حجت‌الاسلام هاشمی در پی شهادت مجاهد مقتدر اسماعیل هنیه
حجت‌الاسلام هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پی شهادت مجاهد مقتدر اسماعیل هنیه پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۷۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت پرافتخار و مظلومانه‌ی فرمانده‌ی سرافراز و جان‌برکف جبهه‌ی مقاومت فلسطین قهرمان، شهید دکتر اسماعیل هنیه، آفتاب فروزان دیگری را در سپهر پرمهر عزت و افتخار رادمردان همیشه‌زنده‌ی تاریخ، به تجلی درآورد و رژیم سفاک، منحوس و جعلی صهیونیست را به سوی وادی سقوط و نابودی و اضمحلال، نزدیکتر نمود.

این شهید پاکباخته‌ی راه خدا، تمام عمر پربرکت خود را در راه مبارزه‌ی قهرمانانه و بی‌امان با موجودیت پلید و نامشروع اشغالگران قدس سپری کرد و در این راه مقدس، بیش از شصت تن از عزیزانش را فدای آرمان مقدس فلسطین نمود.

شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر طریق‌القدس آنهم به عنوان میهمان جمهوری اسلامی و در خاک پاک ایران اسلامی، در حالی رقم خورد که رژیم بزدل و منفور صهیونیست، بیش از هر زمان دیگری به شکست قطعی و پایان موجودیت نامشروع خود نزدیک شده و این‌گونه اقدامات مذبوحانه، صرفاً تقلای نافرجام برای رهایی از این سرنوشت قطعی و محتوم است که صدالبته دست نیرومند نصرت الهی و مجاهدت مؤمنان و مجاهدان پاکباخته‌ی راه خدا، این تقلا و دست و پا زدن را ناکام خواهد گذاشت.

درود خدا بر روح پاک و مطهر این شهید عزیز و همه‌ی شهدای سرافراز جبهه‌ی مقاومت اسلامی و قدس شریف که خون پاک و مقدس خود را با سرافرازی تمام در راه خدا فدا کردند و عزت و اقتدار و شکست‌ناپذیری را برای امت اسلام به ارمغان آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار