خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خبر داد:

افزایش ۳۲ درصدی کمک‌های نیکوکاران خراسان جنوبی به نیازمندان

بختیاری گفت: کمک‌های نیکوکاری در چهار ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال در خراسان جنوبی ۳۲ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۶۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید آیت الله رئیسی و تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه با قدردانی از حمایت‌های مردم نیکوکار خراسان‌جنوبی با وجود همه مشکلات اقتصادی و زیرساختی که وجود دارد گفت: در چهارماهه امسال ۷۶۶ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در این استان جمع‌آوری شده که این آمار در مدت مشابه پارسال ۵۸۰ میلیارد تومان بوده است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: ۴۲ هزار و ۸۷۷ خانوار و ۹۹ هزار و ۵۳۱ نفر زیرپوشش این نهاد هستند.

وی با اشاره به حمایت از ۲ هزار و ۴۷۱ یتیم و ۸ هزار و ۲ فرزند محسنین در خراسان جنوبی گفت: مردم نیکوکار این استان در چهار ماه گذشته ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان یه یتیمان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به حمایت این نهاد از ۱۸ هزارو ۹۴۹ دانش‌آموز و ۹۷۴ دانشجو گفت: ۴۱۰ نخبه زیرپوشش این نهاد هستند که حمایت‌های ویژه‌ای از آنها در دستور کار است.

بختیاری راه‌اندازی موسسه رز (راه زندگی) با بهره‌گیری از مشاوران مجرب در کنار مددکاران، اعزام به اردو‌های زیارتی مشهد و کربلا، برگزاری طرح یاس و سایر طرح‌ها را از فعالیت‌های حوزه فرهنگی این نهاد برشمرد.

وی سهمیه اشتغال امسال خراسان‌جنوبی را ۳ هزار و ۱۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: سرانه پرداختی تسهیلات با توجه به تورم موجود از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان این که جشن خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی خراسان‌ جنوبی سال‌ گذشته برگزار شد افزود: برای خودکفایی این افراد سه شرط تغییر دهک بعد از ارائه تسهیلات، گذشت ۱۸ ماه از تسهیلات و بالاتر بودن درآمد از حداقل حقوق مد نظر است.

بختیاری افزود: در حوزه مسکن محرومان هم در خراسان‌جنوبی اقدامات بسیار خوبی انجام شده به طوری که در چهار ماهه امسال ۷۷۷ واحد مسکونی احداث، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۴۴۵ واحد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار