خبرهای داغ:

امام جمعه بسطام: توجه ویژه به نسل نوجوان و جوان برای حضور در مسجد و پایگاه بسیج

شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: تقویت پایگاه‌ها از اولویت خاصی برخوردار است و نیاز به یک کار ویژه دارد چرا که نسل جوان و گرایش به پایگاه و مساجد نیاز به رویکرد جدید و حائز اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

امام جمعه بسطام: توجه ویژه به نسل نوجوان و جوان برای حضور در مسجد و پایگاه بسیجبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه شهر بسطام در دیدار سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و هیات همراه با وی در دفتر امام جمعه شهر بسطام با خیر مقدم و تبریک انتصاب وی، با اشاره به تجربیات خوب وی، افزود: دوران خدمت شما در فرماندهی حوزه کربلا در بسطام کارنامه مثبتی را شاهد بودیم و در شهرستان میامی و اکنون در شهرستان شاهرود با وسعت و کار وسیع‌تر امیدواریم موفق باشید.
وی ادامه داد: تقویت پایگاه‌ها از اولویت خاصی برخوردار است و نیاز به یک کار ویژه دارد چرا که نسل جوان و گرایش به پایگاه و مساجد نیاز به رویکرد جدید و حائز اهمیت دارد.
امام جمعه بسطام با تاکید بر اینکه باید به نسل جوان اعتماد کرد، گفت: نشاط پایگاه‌ها باید بالا برود و توجه به صالحین بسیار در این راستا اهمیت دارد.
امام جمعه بسطام: توجه ویژه به نسل نوجوان و جوان برای حضور در مسجد و پایگاه بسیجوی بسیج طلاب را دارای ظرفیت بالایی بر شمرد و افزود: حضور طلاب و روحانیون بسیجی به پویایی مساجد و پایگاه‌ها کمک می‌کند.
رضوی نسب در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات سرهنگ یونسیان که فرماندهی جهادی و پر کار بود تشکر کرد و گفت: اطمینان دارم حضرتعالی با تجربیات بالا و روحیه جهادی این راه را ادامه خواهید داد.
وی تصریح کرد: دعا میکنیم دوران شما دوران خوبی در حوزه‌های اعتقادی، نظامی برای بسیج باشد و ائمه جمعه هم همیشه سرباز نظام هستند و خدمت به مردم وظیفه همه ماست.
سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه شاهرود نیز با تاکید بر خدمت به مردم و استفاده از توصیه‌های بیان شده، سپاه را خانه مردم دانست و بر توجه به این مهم تصریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار