خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی سفیران مهر الشتر:

گروه جهادی سفیران مهر خود جوش به میدان می آیند

مسئول گروه جهادی سفیران مهر الشتر گفت:گروه جهادی ما اعم از خواهر و برادربصورت خودجوش با حمایت بسیج طلاب و سپاه به میدان می آیند.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۹۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

افشین جوانمرد طلبه سطح سه حوزه از شهرستان الشتر درگفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان اظهار داشت: گروه جهادی ما تحت عنوان گروه تبلیغی جهادی سفیران مهر شهرستان الشتر است که سال ۹۲.۹۳شروع به فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: کارهای عمرانی گروه جهادی ما، تحت عنوان پوشش مناطق محروم، ساخت و ساز، و در مواقع اضطراری همچون سیل پلدختر و ایام شیوع بیماری کرونا  اولین گروه جهادی بودیم که خواهران و برادران طلبه بصورت خودجوش کار را با حمایت های بسیج طلاب و سپاه آغاز کردیم.

وی افزود: گروه جهادی ما بصورت خود جوش به میدان می آیند.

افشین جوانمرد در ادامه خاطرنشان کرد:اوایل ما ۴نفرشروع به کار کردیم، که به لطف خدا، الان کارهای فرهنگی و عمرانی را با ۳۰نفر از طلاب  ادامه دادیم

وی ادامه داد: طبق تقسیم بندی که برای گروه انجام دادیم، در بحث عمرانی (ساخت و ساز سرویس برای خانم بی سرپرست در روستای پرسک)، در بحث فرهنگی توانستیم هفتگی روستاهایی که امکان دسترسی آنها دشواربود را سرکشی کنیم و برنامه هایی را برای روستاهای محروم داشته باشیم.

جوانمرد گفت: زندگی من تحت تاثیر دعای خیر عزیزانی قرار گرفته که برایشان کار انجام دادیم که شخص خود من  ثمره و نتیجه آنها را در زندگی حس میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار