خبرهای داغ:

حامی دخت در دزفول به ایستگاه پایانی رسید

حامی دخت در دزفول به ایستگاه پایانی رسید
آیین اختتامیه رویداد حامی دخت در دزفول برگزار و از ۶ برگزیده برتر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۹۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول دبیر رویداد حامی دخت روز شنبه در آیین اختتامیه این رویداد در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گفت: رویداد حامی دخت یک رودیداد کاملا حمایتی و دخترانه برای حمایت از دختران با استعداد دزفول است که هنرهایشان نهفته مانده است.

حدیث حسنکی اظهارکرد: رویداد حامی دخت در ۶ حوزه‌ از جمله عکاسی و نقاشی طرح‌های جهادی درمانی برگزار و ۱۰۰ اثر دریافت شد.

وی افزود: ۶ برگزیده این رویداد امروز معرفی و تحلیل شدند ضمن اینکه ۵۰ اثر دیگر نیز خوب تشخیص داده شد که برای آنها برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد.

حسنکی گفت: برای برگزیدگان این رویداد ورک شاپ و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود تا در حوزه‌هایی که استعداد و علاقه دارند، پیشرفت کنند و آنگونه که شایسته است دیده شوند.

حکیمه لویمی معاون خواهران بسیج دانشجویی خوزستان نیز در این آیین با قدردانی از دست‌اندرکاران این برنامه گفت: پس از انقلاب اسلامی شاهد ورود دختران به عرصه‌های اجتماعی بودیم؛ امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری به ورود بانوان در عرصه‌های مختلف هنری، ورزشی، تربیتی و خانوادگی تاکید داشتند و این موضوع باعث شد بعد از انقلاب زمینه رشد بانوان فراهم شود.

وی افزود: بانوان مسلمان در عصر حاضر به جایگاه خود رسیدند، شکوفا شدند و همواره مورد حمایت مسوولان هستند.

مسوول قرارگاه هنر ارتباط و کانون مطالعات زنان بسیج دانشجویی خوزستان نیز اظهار امیدواری کرد این برنامه الگویی برای سایر شهرهای خوزستان باشد.

لیلا احمدی با تاکید بر اینکه زنان در ایفای نقش قدرتمند هستند، افزود: این رویداد یک حرکت جهادی از نظر علمی و فرهنگی است که باید تداوم یابد.

وی با معرفی الگوی زن در جهان ادامه داد: تمام تلاش الگوی زن شرقی پرورش فرزند است و زن در این الگو، هیچ تاثیری در تمدن‌سازی تاریخ ندارد چراکه معتقدند زن ناقص‌العقل است از این رو مسؤولیت اجتماعی را به مردان می‌سپارند.

مسوول قرارگاه هنر و کانون ارتباطات زنان خوزستان این الگو را اوج تحقیر در حق زن دانست و گفت: نگاه الگوی زن غربی نیز دستیابی به اهداف اقتصادی و سوء استفاده جنسی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری الگوی سومی برای بانوان معرفی کردند و تاکید داشتند که زن نباید مورد سوء استفاده جنسی قرار گیرد در عین حال نباید در تحجر باشد بلکه باید ضمن فرزندپروری و مدیریت خانواده در جامعه نیز به خوبی ایفای نقش کند.

اجرای گروه سرود روشندلان، پرده خوانی عاشورایی ضحی بابامندنی و تجلیل از برگزیدگان رشته‌های عکاسی، اجرا و گویندگی، صنایع دستی و کارآفرینی، شعر و نویسندگی و طرح جهادی درمانی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار