خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شعبانی موثقی:

عشایر قشری کم هزینه با بازدهی بالا هستند

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه عشایر قشری کم هزینه با بازدهی بالا هستند، گفت: عشایر منافع فراوانی برای جامعه داشته و با هزینه‌های کم، اساسی‌ترین و ضروری‌ترین کالاهای کشور را تولید می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۳۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
عشایر قشری کم هزینه با بازدهی بالا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در همایش تجلیل از شبانان، گله‌داران و دامداران عشایر استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به نقش مهم و ارزشمند قشر عشایر در پیشرفت و توسعه کشور اشاره و اظهار کرد: از اینکه امروز توفیق حاصل شد تا در جمع مردم عشایر حضور پیدا کنم خداوند را شاکرم.

وی برگزاری مراسم تجلیل از شبانان، گله دارن و عشایر را اقدامی ارزشمند دانست و بیان کرد:  حداقل کاری که می‌توان برای این قشر زحمت کش انجام داد تقدیر از خدمات و تلاش‌های آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان پر برکت بودن عشایر را از ویژگی‌های این قشر عنوان کرد و ادامه داد: در کلام حضرت علی (ع) مومن کسی است که منافع فراوانی برای جامعه و دیگران دارد و جامعه عشایر مصداق این مهم هستند.

وی اضافه کرد: برکت هر جا باشد برای جامعه منفعت دارد و مشکل جامعه را در خیلی از موضوعات حل می‌کند و جامعه عشایری ما هم اینچنین هستند به طوری که مسئولین وقتی دچار مشکل می شوند به این قشر مراجعه می‌کنند.

شعبانی با بیان اینکه عشایر قشری کم هزینه با بازدهی بالا هستند، گفت: عشایر منافع فراوانی برای جامعه داشته و در مقابل با سبک زندگی خود هزینه‌های بسیار اندکی برای جامعه دارند به طوری که با هزینه‌های کم اساسی‌ترین و ضروری‌ترین کالاهای کشور توسط این قشر تولید می‌شود ولی در مقابل تعدادی هستند که در مصرف برق و انرژی و… پر مصرف‌ترین افراد هستند و با این وجود در خدمت‌رسانی جزو ضعیف‌ترین افراد هستند.

وی بر تلاش مضاعف در راستای حل مشکلات عشایر استان تاکید و بیان کرد: باید فرصتی به عشایر داده شود تا مشکلات خود را بیان کنند و در مقابل تمام خدماتی که عشایر ارائه می‌کنند وظیفه مسئولین حمایت و تلاش برای رفع دغدغه‌های آنها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار