مقاومت حماس همچنان ادامه دارد/شهید هنیه مبارز خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت بود

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی شهید هنیه را مجسمه‌ای از ایثار و فداکاری دانست و گفت: هنیه از مبارزان خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی بود.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌ دفتر سیاسی حماس گفت: شهید هنیه از مبارزان خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی بود که به دست استکبار به شهادت رسید.

نماینده مردم  دامغان در مجلس شورای اسلامی شهید هنیه را مجسمه‌ای از ایثار و فداکاری دانست و افزود: هنیه زندگی خود را برای فلسطین گذاشت و خانواده‌اش را برای دفاع از سرزمینش به میدان فرستاد.

وی با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه رهبران مقاومت است، اظهار کرد: شهید هنیه با پرونده‌ای پر از خیر و جهاد در مقابل شرورترین انسان‌های عالم به یاران شهیدش از جمله شهید مغنیه و شهید قاسم سلیمانی پیوست.

علیزاده با اشاره به گسترش جبهه مقاومت در منطقه، بیان کرد: هر زمانی که رژیم صهیونیستی نتواند از طریق مقابله مستقیم کار خود را پیش ببرد دست به ترور می‌زند.

این عضو خانه ملت آمریکا و رژیم صهیونیستی را از جنایت‌کاران تاریخ خواند و تصریح کرد: این جنایت‌کاران خود را صاحبان و پیشروان تمدن در جهان می‌دانند.

وی با بیان اینکه متأسفانه غرب رفتار دوگانه‌ای نسبت به ترورها و نسل‌کشی‌ها دارد، اظهار کرد: غرب نه‌تنها نسبت به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه هیچ موضع‌گیری ندارد؛ بلکه با تمام قدرت از این رژیم جنایت‌کار پشتیبانی می‌کند.

علیزاده همچنین تصریح کرد: اگر یک صهیونیسم به درک واصل شود تمام امپراتوری غرب در برابر این اتفاق مظلوم‌نمایی کرده و به فکر انتقام خواهند افتاد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت حماس همچنان ادامه دارد، افزود: حماس بیش از ۳۰۰ روز است که در غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و غرب مقاومت کرده و آنها را ناکام گذاشته است.

علیزاده با بیان اینکه به برکت خون شهدای مقاومت هر چه زودتر پیروزی نهایی نصیب ملت مظلوم فلسطین خواهد شد، گفت: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به آخر خط رسیده و امیدواریم به‌زودی جشن نابودی و اضمحلال کامل این رژیم را جشن گرفته و در مسجدالاقصی نماز وحدت بخوانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار