خبرهای داغ:

امام جمعه شاهرود:جبهه مقاومت با اتحاد و همدلی، رژیم کودک‌کش را به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهد کرد

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: جبهه مقاومت پس از جنایت ترور اسماعیل هنیه نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه با اتحاد و همدلی، این رژیم کودک‌کش را به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۵۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

امام جمعه شاهرود:جبهه مقاومت با اتحاد و همدلی، رژیم کودک‌کش را به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهد کردبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در تهران برای فردی که ۸۰ عضو خانواده و دوستانش در غزه شهید شدند امری دست یافتنی بود.
وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی از این جنایت‌ها بهره‌ای نخواهد برد، ابراز کرد: جبهه مقاومت پس از این جنایت نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه با اتحاد و همدلی، این رژیم کودک‌کش را به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
امینی ادامه داد: شهادت این بزرگمرد در ایران موجب نمی‌شود ملت و نظام اسلامی از حمایت مردم فلسطین دست بردارند، چرا که ما با تربیت انقلابی امام راحل رشد کردیم و ایشان مساله اول جهان اسلام را فلسطین و قدس می‌دانستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا، اروپا و رژیم اشغالگر نمی‌توانند در حمایت مردم ایران از فلسطین خللی ایجاد کنند، اظهار کرد: مطابق قوانین بین‌المللی، عرف و اخلاق ما تقاص خون این میهمان را خواهیم گرفت.
امام جمعه شاهرود توصیه اروپایی‌ها و آمریکا مبنی بر خویشتن‌داری ایران در پاسخ به این جنایت را گزافه خواند و گفت: ملت ایران و نظام اسلامی در وقت و جای خود با تدبیر جواب این حماقت، بی‌تدبیری و خوی تجاوزگری رژیم اشغالگر را خواهد داد؛ آنها منتظر باشند.
امینی تصریح کرد: برخی حاکمان عربی منطقه که دلبسته آمریکا و غرب هستند، نمی‌توانند ملت فلسطین را از این مشکلات رهایی دهند؛ مسلمانان منطقه با اتحاد و همدلی باید زمینه نابودی هر چه سریع‌تر این رژیم کودک‌کش را فراهم کنند.
وی با اشاره به اعتقاد مسلمانان مبنی بر اینکه خون مظلوم بر زمین نمی‌ماند افزود: خون شهیدان سلیمانی، هنیه، زنان و کودکان غزه بر اساس سنت اللهی گریبان این رژیم سفاک را خواهد گرفت و این امر به زودی محقق می‌شود.
امام جمعه شاهرود به آیین تنفیذ و تحلیف دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور ایران اسلامی طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: همه مردم از دولت جدید توقع دارند با اطاعت از رهبری و توجه به منابع داخلی و اصول عزت، حکمت و مصلحت به چالش‌های اقتصادی رسیدگی و تولید ناخالص و اعتبار بخشی به پول داخلی ارزش و جایگاه درستی پیدا کند.
وی با اشاره به درپیش بودن ماه صفر اظهار کرد: حادثه کربلا ۲ جنبه شهادت و جهاد و همچنین اسارت آل الله داشت؛ الهام بخشی این حادثه، تاریخ و تمدن‌سازی سهم شهادت و بخش دیگر سهم اسارت بود.
امینی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها و اراده‌ها اسرای کربلا پیروز شدند، ابراز کرد: قیام‌های بعد از عاشورا از جمله توابین به برکت این روشنگری و روایت اول‌ها شکل گرفت.
وی ادامه داد: دشمن از شهادت و اسارت آل‌الله نتوانست بهره‌ای ببرد و بهترین سود را امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بردند و موجب بیداری اسلامی و انقلابی مردم شدند.
امام جمعه شاهرود در بخشی دیگر از سخنان خود به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اشاره کرد و گفت: خبرنگاری برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است، اما اخلاق رسانه باید همواره در آن رعایت شود.
پیش از خطبه های نمازجمعه حاج حمیدرضا قنبریان رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گزارشی از فعایت های یکسال گذشته شورای اسلامی شهر شاهرود ارائه و بر خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار