خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

امروز شاهد عبور رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمزها هستیم/رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد

همدان-امام جمعه همدان با اشاره به شهادت رییس دفتر حماس، این اقدام را نقض آشکار حاکمیت دانست وگفت: امروز شاهد عبور رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمزها هستیم و رژیم صهیونیستی بر خلاف قوانین بین المللی عمل می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۷۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
امروز شاهد عبور رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمزها هستیم/رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد: همه برای موفقیت دولت چهاردهم باید تلاش کنند تا در گره گشایی و رفع مشکلات اقتصادی کشور موفق عمل کند و در این راستا کابینه و هیات دولت تخصصی و کارآمد شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری دولت چهاردهم در مراسم تنفیذ مواضع صریح، روشن و صادقانه‌ای داشت، اضافه کرد: پزشکیان در مراسم تنفیذ به طرح مبانی انقلاب اسلامی پرداخت که موجب تمجید رهبری فرزانه انقلاب شد.

امام جمعه همدان گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس همه قوانین بین المللی انتقام را حق مسلم خود می‌داند و رژیم صهیونیستی با حالت ترس باید منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: شهادت رییس دفتر حماس شهید مجاهد اسماعیل هنیه، کسی که در پناه و امان خاک عزیزمان بود تعدی به خاک کشورمان محسوب می‌شود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه این اقدام نقض آشکار حاکمیت و بر خلاف همه قوانین بین المللی است، افزود: امروز شاهد عبور رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمزها هستیم و رژیم صهیونیستی بر خلاف قوانین بین المللی عمل می‌کند.

وی اضافه کرد: عملکرد سازمان‌های بین المللی در این ۱۰ ماه گذشته ما را مایوس کرده چرا که باید این سازمان‌ها موثر در جلوگیری از جنایات باشند اما بی‌اثر و خنثی هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به وحدت شکل گرفته در جبهه مقاومت، ادامه داد: افرادی همچون شهید سلیمانی، شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ایران متولد اما در عراق و سوریه به شهادت می‌رسند در مقابل عزیز مجاهدین در اردوگاه‌های غزه متولد و در تهران به شهادت می رسد و رهبر شیعیان جهان بر او که از برادران اهل سنت است نماز می‌خواند.

وی همچنین گفت: بررسی و در کنار هم قرار دادن این موضوع ها چند مورد را برای ما آشکار می کند اول اینکه امت واحده فرا سرزمینی، یک وحدت اسلامی فراگیر و جبهه مقاوم منسجم فداتر از نگرش های مذهبی و دینی شکل گرفته است.

شعبانی موثقی افزود: امروز یک جبهه مقاوم و منسجم شکل گرفته که در او شیعه و سنی و کشورها مطرح نیست و همه آزادگان طرفدار مستضعفان در یک جبهه اسلامی یا امت واحده انسانی هستند و برای آنان مقاومت، اسلام، آزادگی و طرفداری از مستضعفان و ایستادگی در برابر ظلم و جنایات مهم است.

وی افزود: برای دست یابی و احیای تمدن اسلامی نیازمند جبهه مقاوم و منسجم، رسیدن امت اسلامی به وحدت، هم افزایی و انسجام دست یافت.

امام جمعه همدان یادآوری کرد: امام راحل به عنوان اسلام شناس و فقیه بزرگ در آغازین روزهای مبارزه مساله فلسطین، آزادی فلسطین، مساله مقاومت را مطرح کردند که عده کمی طرفدار این نظریه بودند اما هم اینک این آرمان فراگیر شده و حتی در قلب کشورهای اروپایی و آمریکایی مطرح و تبدیل به مساله بین المللی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار