خبرهای داغ:

طی سه ماه اخیر از سوی خادمیاران رضوی صورت گرفت؛ اجرای ۶۰ عنوان برنامه با محوریت فرهنگ و خانواده در آران و بیدگل

طی سه ماه اخیر از سوی خادمیاران رضوی صورت گرفت؛
اجرای ۶۰ عنوان برنامه با محوریت فرهنگ و خانواده در آران و بیدگل
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری ۶۰ عنوان برنامه از سوی خادمیاران این شهرستان با محوریت فرهنگ و خانواده طی سه ماه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۷۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- آران و بیدگل گفت: طی سه ماه اخیر و پس از اجرای برنامه های ویژه دهه کرامت،   ۶۰ عنوان برنامه با محوریت فرهنگ و خانواده  از سوی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل برگزار شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: عمده موضوعات این برنامه ها آموزش‌های حوزه مادر و کودک و آموزش حوزه خانواده،  مشاوره و روانشناسی با رویکرد کودکان و نوجوانان، دختران، پسران، مادران، فرهنگی و آموزشی بوده است.

آذرباد ادامه داد: همچنین در دهه کرامت امسال، افزون بر ۸۰ عنوان برنامه با محوریت خانواده و فرهنگی برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی شهروندان آران و بیدگل همراه شد.

 

روش خدمت کانون‌های خدمت رضوی، خدمت مردم محور است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در حال حاضر  ۱۱ کانون عمومی و سه کانون تخصصی(تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی) در این شهرستان فعال است که در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان فعالیت های شاخصی دارند.

آذرباد ادامه داد: هم اکنون ۱۹۵ خادمیار رسمی رضوی شامل ۱۱۱ نفر زن و ۸۴ نفر مرد و ۲ یاور رسمی رضوی در کانون های عمومی و تخصصی  خدمت رضوی آران و بیدگل فعال هستند.

وی با بیان اینکه روش خدمت کانون‌های عمومی، خدمت مردم محور است، افزود: کارهای شبکه رضوی مردمی و برای مردم است لذا بودجه‌ای از آستان قدس اختصاص داده نمی‌شود و از هیچ نهاد دولتی و ارگانی حمایت و پشتیبانی مالی نمی شود و تنها خادمیاران به شکرانه خدمتی که در شهرستان ارائه می‌شود، افتخار کشیک حرم علی ابن موسی الرضا(ع) را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار