خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

نشر کار جهادی، امر به معروف است/فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی شهرستان در رزمایش جهادگران فاطمی

سرهنگ علیخانی: در رزمایش جهادگران فاطمی ۴، ۱۵۰ گروه جهادی به مدت ده روز در عرصه های مختلف از جمله عمرانی، بهداشتی و محرومیت زدایی به محلات شهرستان خدمت رسانی را انجام می دهند.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۲۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

نشر کار جهادی، امر به معروف است/فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی شهرستان در رزمایش جهادگران فاطمی

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: نشر کار جهادی خود یک امر به معروف است.
وی افزود: با توجه به ابلاغ پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری خطاب به جهادگران، رزمایش جهادگران فاطمی۴ به مدت ده روز در سطح شهرستان توسط نوزده قرارگاه جهادی به محوريت محلات گرگان در حال برگزاری است.
علیخانی رنگ آمیزی پانزده مدرسه، مرمت ده خانه محروم و ساخت پانزده چشمه سرویس بهداشتی برای محرومان را از خدمات عمرانی گروه های جهادی گرگان در این رزمایش دانست و عنوان کرد: در طول رزمایش ۱۵۰ گروه جهادی با تلاش و همت مضاعف در سطح شهرستان فعالیت می نمایند.
وی ادامه داد: توزیع ۵ هزار بسته معیشتی، پخت ۴ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۱۵ سری جهیزیه و ۱۵ کمک جهیزیه بین نوعروسان نیازمند از دیگر اقدامات سپاه گرگان در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ است.
فرمانده سپاه گرگان از برپایی ده نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای ترویج فرهنگ حمایت از تولید داخلی خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی شهرستان گرگان به مناسبت این رزمایش اعزام ۶ تیم خدمات پزشکی همراه با داروی رایگان، اعزام ۳ تیم تعمیرات لوازم خانگی به صورت رایگان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را انجام دادند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار