دیدار دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای استان البرز، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد

دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۷۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، با سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد، دیدار و گفتگو کرد.
دیدار دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای استان البرز، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد
پاشایی گفت: کنگره شهدای استان البرز، در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره شهدا فرصت بسیار مناسب و مهمی برای تجدید میثاق با امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدای گرانقدر است و فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز بیان کرد: شهدا عزت و افتخار کشور عزیز ما هستند و وظیفه همه ما است، تا جهت هر چه باشکوه برگزار کردن کنگره شهدا استان، تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم.

سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد، در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا، هویت بخشی به جامعه و زنده نگهداشتن یاد و خاطره و انتقال پیام و سیره شهدا به جامعه به ویژه جوانان است.

وی در پایان ضمن عرض خداقوت به دست اندرکاران کنگره شهدای استان البرز، گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد، تمام توان و تلاش خود را جهت هر چه باشکوه برگزار شدن کنگره شهدا به کار می‌برد و در پایان بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بنشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار