مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری:

اعزام 3 گروه جهادی به نیابت از شهید ظفر خالدی به مناطق محروم

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام سه گروه جهادی به نیابت از شهید ظفر خالدی به مناطق محروم شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۸۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های شاخص و اقدامات اساسی در سطح سازمان بسیج دانش آموزی، طرح شهید عجمیان است که در قالب نهضت شاداب سازی و رنگ آمیزی مدارس اجرا می شود.

نظری افزود: ما این افتخار را داریم که سه گروه جهادی با یاد و نام شهید شاخص کشور«شهید ظفر خالدی» به استان کهگیلویه و بویر احمد- شهرستان دنا- بخش سادات محمودی و روستای خونگاه اعزام کنیم .

وی ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف جهادی از جمله تربیتی، عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و مسابقات از برنامه های این گروه های جهادی به شمار می روند.

نظری خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان نخبه ما بتوانند نماینده ی خوبی از استان شهید پرورمان در کهگیلویه و بویر احمد باشند.

این گروه های جهادی با بدرقه سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کنند سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مسئولان آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری عازم منطقه هدف برای ارائه خدمات جهادی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار